תביעות מנורה ביטוח נסיעות לחו"ל

צריכים להפעיל את הביטוח ולתבוע את מנורה מבטחים בנושא של ביטוח נסיעות לחו"ל, כאן תגלו איך עובד התהליך.
 

מעבר לרכישה ישירה
תביעות מנורה ביטוח נסיעות לחו"ל - איך תובעים ומה השלבים?

מעוניינים לתבוע במסגרת ביטוח הנסיעות של חברת מנורה מבטחים? בעמוד זה תוכלו לקבל את כל המידע החשוב בנושא, כולל מסמכים נדרשים לצורך הגשת התביעה, דרכי ההתקשרות עם החברה והשלבים השונים.

הגשת תביעה לביטוח נסיעות לחו"ל של מנורה

ניתן להגיש תביעה ולקבל החזרים מביטוח הנסיעות של מנורה מבטחים במספר מקרים שונים. בעמוד זה תוכלו לקרוא בהרחבה על סוג המסמכים הנדרשים, דרכי השליחה האפשריות וגם מה קורה לאחר שהמסמכים נשלחו.


לחצו למעבר למידע הרלוונטי לכם:

>>> לחצו למידע כללי (דרכי יצירת קשר, איך לשלוח את המסמכים ועוד)

הנחיות להגשת תביעה לאשפוז בחו"ל

שהיתם בחו"ל ונזקקתם לשירות רפואי? התאשפזתם במהלך הטיול או החופשה במדינת היעד? הכיסוי של אשפוז בחו"ל יסייע במימון של העלויות. ניתן לקבל מענה באמצעות מוקד תמיכה רפואי אשר זמין 247.


איך מגישים?

נדרש להתקשר למוקד החירום אשר פועל 24/7 ומספרו הוא 972-3-9206911+. לאחר מכן, חברת מנורה מבטחים בודקת אם ניתן להסדיר את התשלום מול המרכז הרפואי שבו התבצע האשפוז ובמידה ולא ניתן, החברה תשפה את המבוטח עם חזרתו ארצה.


אילו מסמכים צריך?

  1. טופס תביעה (לאחר מילוי)
  2. טופס ויתור סודיות רפואית בעברית ובאנגלית (לא תמיד נדרש אנגלית)
  3. צילום דרכון עם חותמת בכניסה והיציאה מגבולות הארץ
  4. דו"ח אשפוז מבית החולים בו התאשפזתם
  5. חשבון אשפוז וקבלות על התשלום
  6. צילום אסמכתא מהבנק או צ'ק מבוטל עם פרטי חשבון המבוטח
     

הנחיות להגשת תביעה לביטול נסיעה

ניתן לקבל החזרים על תשלומים או הפסד פקדונות במקרים בהם מדובר במחלה, מוות, אשפוז של בן משפחה קרוב וכדומה.


איך מגישים?

ממלאים טופס תביעה, מצרפים מסמכים נוספים (ראו פירוט בהמשך) ושולחים אותם אל סוכן הביטוח או ישירות אל חברת מנורה מבטחים.
 

אילו מסמכים צריך?

  1. טופס תביעה (לאחר מילוי)
  2. טופס ויתור סודיות רפואית
  3. העתק של הפוליסה או מספר הפוליסה שלכם.
  4. העתק של תוכנית הנסיעה
  5. כרטיס טיסה וקבלה עבור הנסיעה
  6. אישור רופא המעיד על חוסר כשירות של המבוטח לטיסה
  7. דו"ח רפואי או אשפוז
  8. אישור של סוכן הנסיעות לגבי גובה ההחזר או דמי הביטול
  9. צילום אסמכתא מהבנק או צ'ק מבוטל עם פרטי חשבון המבוטח

 

הנחיות להגשת תביעה לקיצור נסיעה

אם קרוב משפחה אשר מתגורר בישראל אושפז או נפטר בעת שהותכם בחו"ל, תוכלו לקבל החזר על תשלומים שאינם מוחזרים כגון כרטיס הטיסה, תשלום למקומות לינה (מלונות וכדומה) וגם בעבור הפסד פקדונות. יש לבדוק את גובה ושיעור ההחזר בפוליסה שהוזמנה.


איך מגישים?

ממלאים טופס תביעה, מצרפים מסמכים נוספים (ראו פירוט בהמשך) ושולחים אותם אל סוכן הביטוח או ישירות אל חברת מנורה מבטחים. אם תרצו כי סוכן הביטוח הקבוע שלכם יטפל בפנייה תצטרכו למלא ולחתום על פסקת מינוי, בסעיף המתאים בטופס התביעה.
 

אילו מסמכים צריך?

  1. טופס תביעה (לאחר מילוי)
  2. טופס ויתור סודיות רפואית בעברית (לפעמים גם באנגלית)
  3. העתק של הפוליסה או מספר הפוליסה שלכם.
  4. צילום דרכון עם חותמת כניסה ויציאה מהארץ.
  5. דו"ח של רופא בחו"ל בו תופיע סיבת הפנייה, תולדות המחלה ודיאגנוזה
  6. אישור רופא מטפל בחו"ל על חובת קיצור הנסיעה והחזרה המוקדמת לישראל
  7. קבלה וכרטיס טיסה עבור הטיול.
  8. אישור של סוכן הנסיעות לגבי גובה ההחזר או דמי הביטול
  9. קבלות על הכרטיס החדש או על שינוי כרטיס הטיסה המקורי
  10. סיכום רפואי / הודעת פטירה של בן המשפחה הקרוב + מסמך המעיד על קירבה משפחתית (אם סיבת הביטול היא אשפוז או פטירת בן משפחה)
  11. צילום אסמכתא מהבנק או צ'ק מבוטל עם פרטי חשבון המבוטח

 

הנחיות להגשת תביעה על הוצאות רפואיות שלא בעת אשפוז בחו"ל

בין אם נבדקתם על ידי רופא במהלך החופשה או הטיול ובין אם ביצעתם בדיקות אבחנתיות, תוכלו לקבל מימון של העלויות על ידי פנייה אל מוקד התמיכה הרפואי של חברת מנורה מבטחים.


איך מגישים?

נדרש להתקשר למוקד החירום אשר פועל 24/7 ומספרו הוא 972-3-9206911+. לאחר מכן, חברת מנורה מבטחים בודקת אם ניתן להסדיר את התשלום מול המרכז הרפואי שבו התבצע האשפוז ובמידה ולא ניתן, החברה תשפה את המבוטח עם חזרתו ארצה.
 

אילו מסמכים צריך?

  1. טופס תביעה (לאחר מילוי)
  2. טופס ויתור סודיות רפואית בעברית (לפעמים גם באנגלית)
  3. מספר הפוליסה
  4. צילום של הדרכון עם חותמת יציאה וכניסה לארץ
  5. דו"ח של רופא בחו"ל בו תופיע סיבת הפנייה, תולדות המחלה ודיאגנוזה
  6. קבלות על התשלום וחשבון מפורט
  7. צילום אסמכתא מהבנק או צ'ק מבוטל עם פרטי חשבון המבוטח

 

הנחיות להגשת תביעה על אובדן או גניבת מטען

במסגרת תביעת ביטוח נסיעות לחו"ל של מנורה, תוכלו לקבל פיצוי על נזק, אובדן או גניבה של הרכוש שלכם, בהתאם לתנאי הפוליסה שהוזמנה.


איך מגישים?

פונים אל סוכן או ישירות אל חברת הביטוח, ניתן גם למלא טופס תביעה דיגיטלי.
 

אילו מסמכים צריך?

  1. דו"ח משטרה ממקום ומזמן שבו בוצע האירוע
  2. קבלות רכישה על הציוד שנגנב או אבד
  3. צילום של הדרכון עם חותמת יציאה וכניסה לארץ
  4. במקרה של שחזור מסמכים, נדרש לצרף קבלות על השחזור
  5. במידה ורכשתם ציוד חיוני כאשר היה איחור בכבודה, יש לצרף קבלות רכישה
  6. אם האירוע התרחש כשהכבודה הייתה בחזקת מוביל אווירי, יש להגיש תביעה אל חברת התעופה ולצרף את התגובה של החברה אל המסמכים
  7. צילום אסמכתא מהבנק או צ'ק מבוטל עם פרטי חשבון המבוטח
     

שאלות כלליות בנוגע לתהליך (רלוונטי לכל התביעות)


איך ולאן שולחים את המסמכים?

לרשותכם עומדות מספר דרכים לשליחה של המסמכים הנדרשים:

  • שליחה דרך המייל: בכתובת הבאה t-health@menora.co.il
  • באמצעות דואר רגיל: לכתובת מנורה חברה לביטוח בע"מ מחלקת תביעות בריאות ת.ד 927 ת"א 6100802
  • שליחה באמצעות פקס: 03-7606744
  • שליחה דרך מסרון: יש לשלוח את הספרה 5 למספר 050-8085700

ניתן לקבל מידע על טלפונים של חברת מנורה מבטחים גם בקישור הזה.
 

מה קורה לאחר שליחת המסמכים?

חברת הפניקס בודקת את המסמכים שנשלחו ואת זכאות המבוטח, בהתאם לפוליסה שנרכשה על ידו. במידה והכל תקין, יתקל אישור לכיסוי הביטוחי. במידה וחסרים מסמכים, תידרשו לספק אותם. במצבים בהם הפוליסה אינה מכסה את האירוע שהתקיים, חברת הפניקס תיידע את המבוטח בהודעה, עד 30 ימים מקבלת המסמכים.
 

איך יוצרים קשר עם חברת מנורה מבטחים לצורך בירורים?

אם תרצו לברר אודות קבלת המסמכים או נושאים אחרים הקשורים לתביעה שהגשתם, תוכלו לעשות זאת על ידי פנייה אל החברה 

  • מוקד טלפוני לשאלות ובירורים: 03-7107957.
  • שעות פעילות המוקד: ימים א-ה בין השעות 8:00-16:00.


מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!

Ido Davidov Ido Davidov

שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות