תביעות מגדל ביטוח נסיעות לחו"ל

צריכים להגיש תביעה לביטוח הנסיעות של מגדל? כאן תקבלו את כל ההוראות, הדרכים והמידע הנחוץ לצורך תביעה והפעלת ביטוח הנסיעות של מגדל.

מעבר לרכישה ישירה
תביעות מגדל ביטוח נסיעות לחו"ל - טפסים ואיך מגישים?

מחפשים מידע על מגדל ביטוח נסיעות לחו"ל תביעות? חזרתם מחו"ל ומעוניינים להגיש תביעה למחלקת תביעות של חברת מגדל? צוות פורטל גודיי צירף לכם מתחת מידע חיוני שיסייע לכם להגיש את התביעה בצורה הטובה ביותר.

שלבים להגשת תביעה עבור ביטוח נסיעות של חברת מגדל

על מנת שתוכלו להגיש תביעה בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל שרכשתם ממגדל, תצטרכו לבצע מספר שלבים ולמלא טופס שנמצא כאן.

ע"מ למלא את הטופס, תצטרכו להצטייד גם בצילום של כרטיסי הטיסה שלכם וצילום של דרכון בצירוף חותמות של כניסה ויציאה ממדינת היעד בה ביקרתם.

אילו מסמכים לצרף בהתאם לסיבת התביעה?

מתחת נציג אילו סוגי מסמכים יהיה עליכם לשלוח לחברת מגדל לצורך הגשת תביעה במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל שרכשתם:

  • הוראות להגשת תביעה בגין הוצאות רפואיות בחו"ל:
  1. מסמכים רפואיים הכוללים דו"ח אישפוז מלא/ מסמך אבחנה מלא מרופא בחו"ל שביקרתם אצלו.
     
  2. קבלות תשלום בגין קבלת שירותים רפואיים בחו"ל/ קבלות על תרופות במידה ונרכשו.
     
  • הוראות להגשת תביעה בנושא ביטול/ קיצור נסיעה:
  1. צירוף קבלות בגין הוצאות כוללות של הנסיעה (מלון, קבלות על אטרקציות ששולמו מראש, טיסה).
     
  2. מסמך המציג דמי ביטול ששילמתם מספק השירות שממנו רכשתם את הנסיעה (חברת התעופה, סוכנות נסיעות, מלון).
     
  3. העתק של כרטיסי הטיסה החלופיים במקרים של קיצור נסיעה בגלל בעיה רפואית.
     
  4. במקרה של ביטול נסיעה - מכתב מרופא מטפל שבו הוא מצהיר כי אינכם יכולים לטוס ואת הסיבות להחלטה.
     
  5. ביטול חופשה בגין אירוע רפואי של קרוב משפחה - יהיה עליכם לצרף מסמך אישפוז, תעודת פטירה ומסמך המסביר את סיבת הפטירה וגם מסמך שמעיד על קשר המשפחה ביניכם.
     
  • הוראות להגשת תביעה בנושא אובדן או נזק לכבודה/ עיכוב/ שחזור מסמכים:
  1. אישור מטעם חברת התעופה או מוביל ימי על אובדן כבודה. אם נגרם לכבודה נזק - צירוף צילום של הנזק וצירוף של קבלות על הפריטים שניזוקו (אם יש, אפשרי גם לחפש באינטרנט אחר אותם פריטים והמחיר שלהם).
     
  2. אובדן כבודה - פירוט על הציוד שהיה בתוך המזוודה, בצירוף קבלות על רכישת הציוד (אם יש).
     
  3. אובדן/ גניבת כבודה בחו"ל - טופס מתחנת המשטרה המקומית במדינת היעד המעיד על גניבה של הכבודה או גניבה של ציוד ספיציפי (טלפון, מחשב וכו').
     
  4. במקרה של אובדן מסמכים - יהיה עליכם לציין במפורט את ההוצאה שהשקעתם עבור שיחזור מסמכים שאבדו בחו"ל (- כמו דרכון/ רשיון נהיגה וכד').
     
  5. עיכוב כבודה - אישור מחברת התעופה על כך וקבלות על הציוד החלופי שרכשתם עד להגעת הכבודה המקורית.
     
  • הוראות להגשת תביעה במקרים של תאונה עם רכב שכור בחו"ל:
  1. חוזה מקורי של חברת ההשכרה ממנה שכרתם את הרכב.
     
  2. דו"ח מטעם חברת ההשכרה המתאר את הנזק שנוצר לרכב.
     
  3. תצלום רישיון נהיגה בין לאומי בתוקף.
     
  4. תשלום בגין השתתפות עצמית על השכרת הרכב
     
  5. תמונות של הנזק שנגרם למכונית.
  • את המסמכים יש לשלוח בדרכים הבאות: דרך סוכן שממנו רכשתם את הפוליסה, דרך דוא"ל tviotnesiot@migdal.co.il ובאמצעות דואר ישראל : ת.ד 3063 קריית אריה פתח תקווה , מיקוד 4951106 לידי מחלקת תביעות נסיעות לחו"ל מגדל. למסמכים יהיה עליכם לצרף פרטים אישיים כגון: מספר פוליסה, שם מלא ותאריכי האירוע.

סרטוני הסבר על תביעות מגדל לביטוח נסיעות

סרטון המסביר את אופן הגשת תביעה במקרה של הוצאות רפואיות  ביטול טיסה:


סרטון המסביר את אופן התביעה בנושא כבודה או אובדן מסמכים:

הגשתי תביעה בנושא ביטוח נסיעות לחברת מגדל, מה הלאה?

לאחר ששלחתם את טופס התביעה לחברת מגדל בצירוף המסמכים, המסמכים יבדקו ע"י צוות מחלקת התביעות של חברת מגדל. במידה וכל הטפסים יימצאו תקינים - תיבחן האופצייה לפיצוי כספי בהתאם לפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שרכשתם מחברת מגדל.

 

במידה וימצאו חוסרים או אי הבנות - חברת מגדל תפנה אליכם בבקשה לצירוף טפסים נוספים. במידה ומחלקת התביעות תמצא שהמסמכים נמסרו בשלמותם אך אינם מזכים בקבלת החזר כספי, חברת מגדל תשלח אליכם הודעה במייל או בסמרטפון המסבירה שהמסמכים נבדקו במלואם ונמצא כי הם אינם מזכים בפיצוי כספי.

הוספת מסמכים לאחר שליחת תביעת ביטוח נסיעות לחו"ל - מגדל

במידה ונתבקשתם להשלים מסמכים לתביעה ששלחתם למגדל, תוכלו לעשות זאת בכמה דרכים:

  • SMS - באמצעות שליחת SMS בצירוף המילה "תביעות" לטלפון במספר- 055-7000113.
     
  • WHATSAPP - ניתן גם לפנות למחלקת תביעות של מגדל ב- WHATSAPP במספר- 054-9201028.
     
  • שיחת טלפון - ניתן גם לפנות למחלקת תביעות באמצעות שיחת טלפון במספר- 03-9201010/ 076-8865881 בימים א'- ה' בין השעות 8:30-16:00.
     
  • אפליקציה - דרך האזור האישי באפליקציית 'מגדל שלי'.


מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!

Ido Davidov Ido Davidov

שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות