ביטוח נסיעות לתרמילאים

הנה משהו שלא צריך להעמיס על המוצ'ילה שלכם


תרמילאים? מוצ'ילרים בנשמה? קראו על ביטוח נסיעות המותאם למטיילים ומוצ'ילרים.

להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לתרמילאים ומוצ

מתכננים את הטיול הגדול אחרי צבא? יוצאים למסע תרמילאות באמצע החיים? כך או כך, חשוב שבין כל הארגונים והתכנונים, לא תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לתרמילאים שיכסה אתכם בכל מקרה או מצב שעשוי להשתבש במהלך הטיול. ערכו כעת השוואה לביטוח מטיילים וביטוח נסיעות לתרמילאים דרך גודיי.

ביטוח נסיעות תרמילאים לכל יעד בעולם

מסעות וטיולי תרמילאים הפכו לחלק בלתי נפרד מחייהם של הישראלים בעיקר כאשר רבים מהמשתחררים מצה"ל בוחרים לצאת לטיול ממושך של מספר חודשים. בכל שנה בוחרים אלפי ישראלים לארוז את המוצ'ילה ולטוס למסע תרמילאות ביעדים אקזוטיים, מיוחדים ומלאי טבע שיש לעולם להציע. דרום אמריקה והמזרחק הרחוק הם בין היעדים המרכזיים והפופולריים המושכים אליהם תרמילאים בדרכם לטיול הגדול, אך גם יעדים כמו אוסטרליה, אירופה, ארה"ב ועוד יהיו בין היעדים המתאימים לטיול תרמילאים וטרקים. 

ביטוח נסיעות לתרמיאלים הינו אחד הדברים החשובים שכדאי לעשות, כיוון שטיול שכזה עשוי לכלול בתוכו מצבים וסיכונים מיוחדים בהם יהיה צורך בכיסוי או בעזרה שעשויה לעלות הרבה כסף, בעיקר אם מדובר במקומות מרוחקים וללא תשתיות בריאות והצלה מתקדמים. 
 

ביטוח נסיעות לתרמילאים

מחיר ביטוח נסיעות לתרמילאים ומוצ'ילרים

מחיר עבור פוליסת ביטוח לתרמיאלים משתנה בהתאם למספר פרמטרים: גיל הנוסע והמצב הבריאותי שלו, משך תקופת הטיול, סוג היעד ואופי הטיול וההרחבות הנדרשות. יחד עם זאת מחיר פוליסת ביטוח טיולים עשויה להשתנות בין חברות הביטוח השונות ולכן לא ניתן להגדיר באופן חד משמעי מהו מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל. למידע מורחב יותר ניתן להכנס לעמוד מחירי ביטוח נסיעות שלנו. 

מה כוללת פוליסת ביטוח נסיעות לתרמילאים?

טיול תרמילאים או חופשה הכוללת בתוכה מסע תרמילאות הנם בעלי אופי שונה מחופשות אחרות כמו לדוגמא חופשה משפחתית באירופה או חופשת עסקים. טיול שכזה יהיה לרוב מתוכנן לתקופה ממושכת של מספר שבועות או חודשים וליעדים מרוחקים ואינם מופתחים ויכלול פעילויות בעלות סיכון גבוה כמו: טרקים, ספורט אתגרי (צלילה, אומגות, סקי וכו'), טיפוס הרים ועוד. חברות הביטוח שלנו מציעות פוליסות ביטוח מטיילים מיוחדות בעבור מוצ'ילרים ותרמילאים הכוללות בתוכן הרחבות רלוונטיות למהות טיול שכזה:

  • ביטוח רפואי מלא - כיסוי עבור מצבים רפואיים שעשויים לקרות במהלך הטיול ומתן שירותים דחופים כמו: אשפוז בבית חולים במצב חירום, בדיקות רופא ועזרה ראשונה, רפואת שיניים, כיסוי על תרופות (גם קבועות במקרה של מצב רפואי מיוחד) ועוד.
     
  • חילוץ והצלה - כיסוי על איתור, חילוץ והצלה והטסה לארץ במצב חירום - חשוב מאוד במסע תרמילאות בעיקר כשמדובר במקומות מרוחקים ומבודדים ובאופי טיול שכזה המגביר את הסיכוי והסיכון למצב של היעדרות, פציעה או חבלה בדרך וכו'.
     
  • ביטוח כבודה - כיסוי על ציוד אישי כולל דברי ערך (מצלמה, טלפון, מחשב, ציוד ספורט) ומזוודה / מוצ'ילה - מומלץ בעיקר בשל העובדה כי הציוד עובר איתכם ממקום למקום ובין נסיעות (ולא במקום קבוע), מה שמגביר את הסיכוי לאבידות, גניבות וכו'.
     
  • ספורט אתגרי - כיסוי עבור כל פציעה או חבלה שעשויה לקרות בעת ביצוע ספורט אתגרי כמו טיפוס, צלילה, ספורט ימי, רכיבת שטח ועוד המתוכנן או עשוי להיות במהלך הטיול.
     
  • קיצור / ביטול חופשה - כיסוי למקרה של קיצור חופשה או ביטול. מצב כזה עשוי לקרות בסיכוי גבוה בטיול תרמילאים מאשר בסוג חופשה אחרת בשל תקופת השהות הארוכה, הרחיבו מידע על ביטוח ביטל טיסה.

השוואת מחירים ביטוח תרמילאים ומטיילים

כפי שציינו, חברות הביטוח מציעות פוליסות ביטוח נסיעות למוצ'ילרים הכוללות תחומים הרלוונטיים לאופי טיול שכזה, אך יחד עם זאת המחירים עשויים להשתנות בינהן בהתאם לפירוט המוצע בכל אחד מהתחומים. לכן, חשוב לבצע השוואת מחירים לביטוח תרמילאים בין חברות הביטוח השונות ולמצוא את ההצעה הזולה והמשתלמת עבורכם ובכך גם לנסות לחסוך בעלויות. דרכנו תוכלו לבצע השוואת מחירי ביטוח נסיעות בקלות ובמהירות ולחסוך זמן וכסף יקר! חיילים משוחררים? ראו עמוד ביטוח נסיעות לחיילים משוחררים.
 

ביטוח נסיעות למטיילים

טיפים לתרמילאים ומוצ'ילרים 

אז לפני שאתם ממריאים ועושים ביטוח לטיול הגדול שלכם או למסע וחוויה חד פעמית של נופים, טבע ואקסטרים לה חיכיתם - ריכזנו לכם רשימה של טיפים לתכנון והתנהלות שיעזרו לכם בטיול:

  • תכנון מסלול: תכננו את מסלול הטיול והיעדים הכלולים בו בצורה מסודרת ועל פי פרקי זמן.
     
  • הכירו את היעדים: קראו ולמדו על כל יעד בו תהיו ובדקו מהי השפה, תרבות המקומיים, מקומות חשובים, מחירי האוכל והמחיה.
     
  • מזג אוויר: בדקו מה יהיה מזג אוויר ואילו תקופות מתאימות לטיולים וטרקים ותכננו את מסלול הטיול ובגדי הלבוש בהתאם.
     
  • טיסות פנימיות: הזמינו מראש טיסות פנימיות המתוכננות להיות במעבר בין היעדים (במידה ויש).
     
  • רשימת ציוד: ערכו רשימת ציוד מסודרת בהתאם לאופי הטיול המתוכנן ומזג האוויר והקפידו לכלול תרופות או ציוד רפואי לעת הצורך, ציוד להקלה בנסיעות ארוכות (כמו אוזניות, כדור לשינה, כדור לבחילות) וצילום מספר עותקים של דרכון וכרטיסי טיסה שתמקמו במקומות שונים (מוצ'ילה, ארנק, תיק גב). כנסו לעמוד רשימת ציוד לחופשה לטיפים נוספים.
     
  • התנהלות כלכלית: הגדירו תקציב לטיול ועל פי פרקי זמן וחלקו את הכסף למזומן וכרטיס אשראי. בטיול של מספר שבועות או חודשים מומלץ שלא להיסחב עם כמות מזומן גדולה עליכם, אלא למשוך בכל פעם כסף מכספומטים מוסדרים (עדיפות של בנקים) בהתאם לתכנון שהגדרתם לכם.
מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!

Ido Davidov Ido Davidov

שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות