האם אפשר לטוס עם ורטיגו (מחלת מנייר)?

חולים במחלת מנייר? יש לכם התקפי ורטיגו? גלו מידע על טיסה עם ורטיגו ומחלת המנייר.
 

להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
האם אפשר עם מחלת מנייר לטוס (ורטיגו)?

במידה ואתם סובלים ממחלת מנייר, מומלץ שתבצעו התאמה של ביטוח הנסיעות שלכם לחו"ל, בהתאם למצבכם הבריאותי הנוכחי. גודיי מביא בפניכם מאמר חשוב בנושא ובנוסף, יספק לכם מידע רלוונטי אודות ביטוח נסיעות לחו"ל המותאם למצבכם. בכל מקרה, חשוב ביותר, להתנהל תחת ההנחיות של רופא מוסמך, המכיר אתכם ואת המחלה ממנה אתם סובלים. השאלה שאתם בוודאי שואלים את עצמכם היא, האם אפשר עם מחלת מנייר לטוס? על כך ועוד, נענה במאמר הבא.

האם אפשר עם מחלת מנייר לטוס?

אנשים החולים במחלת מנייר, בוודאי כמהים לדעת, האם אפשר עם מחלת מנייר לטוס. ובכן, אפשר בהחלט לטוס עם מחלת מנייר (קרי, אפשר לטוס עם ורטיגו) -  אולם, חשוב מאוד לנקוט בצעדי מניעה לקראת הטיסה. טיסות, מעלות באופן משמעותי את הלחץ על החלק הפנימי של האוזן ולכן, בטרם עולים על טיסה, חשוב שחולה במחלת מנייר יתייעץ עם הרופא המטפל ובמידה וקיים צורך בכך, יקבל טיפול תרופתי מונע, מספר ימים לפני הטיסה. מכיוון שאנשים הסובלים ממחלת מנייר עלולים לסבול במהלך טיסות ממה שנקרא ורטיגו טיסה, מומלץ שיעלו למטוס כשבאמתחתם תרופות נוגדות סחרחורות ובחילות ומציודים באישור רפואי.
 

טיסה עם מחלת מנייר

אז מהי מחלת מנייר?

מחלת מנייר היא בעיה באוזן הפנימית, הגורמת, על פי רוב, להתקפים קבועים של תופעת הורטיגו (סחרחורת קשה), ישנם אשר מכנים את המחלה כשם התופעה "ורטיגו". בנוסף ההתקפים כוללים, ירידה באיכות השמיעה, טנטון (צלצול לא מובן באוזן) ותחושה של לחץ לא נעים בחלק הפנימי של האוזן. ההתקפים אינם רצופים והם מופיעים באופן מפתיע, אחת לכמה זמן והם נמשכים, בדרך כלל, מספר דקות. במקרים קשים במיוחד, נמשך ההתקף מספר שעות.


הרפואה איננה יודעת להסביר באופן מדויק את הסיבה למחלה זו. במקרים רבים, התופעה נפוצה בקרב אנשים שנטו לסבול, במשך שנים, ממיגרנות חזקות ולכן, יש רופאים הקושרים מחלה זו לתופעת המיגרנה. כמו בכל מחלה, הסימפטומים של המחלה אינם זהים בין אדם לאדם וגם חומרתם משתנה בין חולים שונים. בנוסף, תדירות ההתקפים, גם היא, משתנה מאדם לאדם. ישנם חולים שבזמן התקף חשים בחילה חזקה ולעיתים הדבר מוביל להקאות וחוסר יציבות. ניתן לקרוא מידע נוסף על מחלת מנייר באתר ויקיפדיה.

ביטוח נסיעות לחו"ל עבור חולי מנייר (ורטיגו)

מצב שבו אדם חולה במחלה כרונית, הדורשת טיפול קבוע, מייצר את הצורך בהרחבת ביטוח הנסיעות לחו"ל, כך שיתאים למצבו הבריאותי הנוכחי. הדבר חשוב בעיקר עבור מקרים בהם יידרש הנוסע החולה, לקבל טיפול רפואי למחלה, בעודו שוהה מחוץ למדינתו. מדובר כמובן במצבי חירום בהם אין ברירה אלא, לתת טיפול רפואי חיוני לחולה. כיסוי ביטוחי מורחב לחולים במחלות כרוניות, מיועד לאנשים שנמצאים בטיפול רפואי קבוע, במהלך שלושת החודשים הקודמים לטיסה. הרחבת ביטוח נסיעות לחו"ל, עבור אנשים החולים במחלות כרוניות, כדוגמת מחלת מנייר הוא חובה.

באיזה שלב מודיעים לחברת הביטוח שיש לי מחלת מנייר?

חברות הביטוח מבקשות מכל נוסע, בטרם רכש ביטוח נסיעות לחו"ל, למלא שאלון רפואי קצר. במידה ותענו על אחת השאלות בתשובה – כן, תהיו צריכים לרכוש הרחבה לביטוח שלכם. חשוב לדעת, במידה והייתם מאושפזים במהלך שלושה חודשים לפני הנסיעה, חברת הביטוח תדרוש מכם מסמכים רפואיים המעידים על סיבת האשפוז ומכתב שחרור המסביר את מצבכם הרפואי. באמצעות מסמכים אלה, תבחן חברת הביטוח את הצרכים האישיים שלכם ותציע לכם הרחבה ביטוחית מתאימה עבור הטיסה. כמו כן, מומלץ לערוך השוואת מחיר ביטוח נסיעות, על מנת למצוא מי מספק לכם את המחיר הזול ביותר בהתאם למצבכם הרפואי.

דניאל עובדיה
מאת: דניאל עובדיה עורך תוכן ב-Gooday
מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!

Ido Davidov Ido Davidov

שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות