ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים

טסים עם הילדים? מחפשים אחר ביטוח נסיעות לחו"ל עם ילדים? קראו מתחת האם כדאי לבטח אותם, מהן ההרחבות הנפוצות וגם איך תוכלו לרכוש במהירות דרך פורטל גודיי ביטוח נסיעות לחו"ל לילדיכם במחיר משתלם.

האם כדאי לבטח ילדים לחו"ל?

צעירים וילדים שמתחת ל - 14 נוטים לחלות לעתים קרובות יותר היות ומערכת החיסון שלהם עדיין מתפתחת. היות וכך הדבר, הם חשופים יותר לחולי לעתים קרובות. ע"מ לאפשר לילד שלכם לקבל טיפול הולם בעת שהייתכם בחו"ל, צוות פורטל גודיי ממליץ לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים שתפקידו לכסות הוצאות רפואיות גבוהות על הטיפול הרפואי בארץ הזרה (זכרו שטיפול רפואי בחו"ל יקר יותר למי שאינו אזרח).
 

ביטוח נסיעות לילדים

מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים?

ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים לרוב יכלול בתחומו כיסוי הוצאות על שירותי חירום רפואיים, רכישת תרופות בהתאם להמלצת רופא מקומי, טיפולי שיניים ואף חילוץ עם מטוס לישראל בליווי אדם מטעם חברת הביטוח. כמובן שביטוח נסיעות לילדים עשוי להשתנות בין חברות הביטוח ולכן נמליץ לוודא את תוכן הביטוח כדי לוודא שהילד מכוסה מכל הצדדים.

האם יש מחיר ביטוח נסיעות לילדים שונה?

ילדים שייכים לקבוצת הגילאים הראשונה בביטוח הנסיעות, מה שאומר שהם יקבלו את המחיר הכי זול מבין קבוצות הגילאים השונות. בנוסף, לרוב אין תוספות שונות כמו מצב רפואי מורכב או הרחבות מיוחדות, לכן חבילת בסיס בדרך כלל תספיק בעבור ביטוח לילד לחו"ל.
 

  • בעת לחיצה על כל אחת מן החברות, תעברו לעמוד מידע ורכישה מהירה.
  • המחיר המוצג מתייחס לחבילת הבסיס של חברות ביטוח הנסיעות.
  • המחיר המוצג הוא לקבוצת הגילאים הראשונה 0 עד 44 ובחלק מן החברות 0 עד 60.
     
  » למחירון ביטוח הנסיעות   » להשוואת מחירי ביטוח נסיעות  

ביטוח נסיעות לחו"ל עם ילדים - אלו הן ההרחבות הנפוצות

לפני שאתם ממהרים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל עם ילדים, כדאי שתדעו שישנן כמה פוליסות ביטוח מורחבות שנמליץ לרכוש בנוסף לביטוח הנסיעות הבסיסי:

  • ביטוח כבודה - ילדים נוטים לשכוח ולאבד חפצים לעתים קרובות, הדבר עשוי להיות מאוד לא נעים כאשר זה קורה במדינה זרה. במסגרת ביטוח כבודה, ניתן לבטח ציוד כמו מזוודה, מכשיר סלולר ומצלמה שאבדו לילד או נגנבו. מומלץ לוודא את רשימת הציוד שנכללת בהרחבה זו לפני שאתם רוכשים אותה. נמליץ גם להשאיר בבית ציוד שבסיכון גבוה להיאבד לילדכם.
     
  • ביטוח ספורט אתגרי - במידה ואתם מתכננים פעילות אקסטרים עם הילדים בחו"ל נמליץ מאוד לבטח אותם בפוליסת ספורט אתגרי. חשוב להבהיר שבמסגרת הרחבה זו עשויים שלא להיכלל תחומי ספורט מסויימים בגלל רמת סיכון גבוהה ועל כן נמליץ לוודא מול חברת הביטוח אילו תחומי ספורט אכן כלולים לפני שאתם רוכשים את הפוליסה.
     
  • ביטוח לפי מצב בריאותי - במידה והילד שלכם מתמודד עם מחלה כרונית כמו סוכרת נעורים, אלרגיות ושאר הירקות, עליכם ליידע את חברת הביטוח ע"מ שיוכלו להרחיב עבורו את כיסוי ביטוח הנסיעות. חשוב להבהיר שבמידה ולא תיידעו על כך מראש, בעת מקרה חירום חברת הביטוח יכולה לסגת מהמחוייבות שלה על ילדכם. 

אילו הרחבות אינן ניתנות לילדים במסגרת ביטוח נסיעות?

בין ההרחבות שאינן ניתנות לרכישה עבור ילדים הן בן היתר ביטוח סקי וביטוח תרמילאים. חשוב לצוות פורטל גודיי להבהיר שהדבר לא בהכרח נכון או ודאי כלפי כל חברות הביטוח אך חשוב שתדעו שיש אפשרות סבירה שחלק מהן עשויות להגביל את הרכישה עבור ילדים היות ומדובר על פעולות בסיכון גבוה יותר.

השיגו ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים דרך גודיי

פורטל גודיי מאפשר לכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לילדכם בלחיצת כפתור ובחינם! כל שעליכם לעשות הוא להזין את פרטי הילד בטופס שנמצא בתוך השוואת ביטוח נסיעות לחול ולקבל הצעות ממגוון חברות הביטוח תוך זמן קצר. לאחר שתקבלו את הצעות המחיר ממגוון החברות המבטחות, תוכלו לרכוש את זו המשתלמת ביותר עבור ילדכם ולחסוך בכסף ובזמן!

בר דוידסון
מאת: בר דוידסון סוכן ביטוח אלמנטרי ופנסיוני
מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות