ביטוח נסיעות לחו"ל השוואת מחירים

מזינים פרטי נסיעה, משווים מחירים וחוסכים בפחות מדקה!

את מי מבטחים?

הוסף נוסע לביטוח מספר מבוטחים: סה"כ 1

מה מכסים?

כיסויים בסיסיים: כיסויי הבסיס כבר מסומנים, ניתן להסירם אך אין זה מומלץ.

ביטוח רפואי

ביטוח רפואי
כיסוי הבסיסי (אינו ניתן לביטול), מספק לכם הגנה מפני תשלום על מקרים רפואיים בחו"ל ומעניק כיסוי מלא להוצאות רפואיות בחו"ל, כגון: הטסה רפואית, פינוי באמבולנס, ייעוץ רפואי בעברית, הטסת גופה ועוד...
במידה וכיסויי החובה מספיקים, ניתן להתקדם
כיסויים להרחבה רפואית: כיסויים אלה ייחודיים למצבים רפואים קיימים.
כיסויים פופולריים: כיסויים נפוצים העוסקים בעיקר בביטוח רכושכם או בעלויות הנסיעה.
כיסויים לספורט ואקסטרים: כיסויים ייעודיים לנסיעות עם אדרנלין.

בקצרה, איך זה עובד? 

   
מזינים מידע ופרטים   עורכים השוואה בין החברות   בוחרים בהצעה המשתלמת
מידע חיוני שיסייע לנו לתת לכם את מחירי ביטוח הנסיעות המותאמים בעבורכם.   בתוך פחות מדקה, תקבלו הצעות מחיר מחברות ביטוח הנסיעות לחו"ל המובילות בישראל ותוכלו לערוך השוואת מחירים ביטוח חול.   בודקים איזה הצעה הכי טובה בעבורכם, בוחרים ורוכשים אונליין או בעזרת נציג.

 

 


איך פועלת מערכת השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל של Gooday? למה כדאי לעשות ביטוח נסיעה לחו"ל השוואת מחירים ואיך תשיגו את ביטוח הנסיעות לחו"ל הזול ביותר? כל מה שצריך לדעת על השוואת מחירים ביטוח חו"ל ממש כאן!

איך עובדת מערכת השוואת מחירי ביטוח הנסיעות בגודיי?

בואו נתחיל, כך תבצעו השוואות ביטוח נסיעות לחו״ל בתוך כמה צעדים ותוכלו לערוך השוואה בין חברות הביטוח המובילות בשוק, זאת על מנת שתקבלו את ביטוח נסיעות לחו"ל הכי זול שיש! אז קדימה, הבינו איך משתמשים במערכת של גודיי בכמה שלבים פשוטים להשגת ביטוח נסיעות לחו"ל השוואת מחירים המהירה ביותר. ניתן לקרוא את המדריך מטה, או לצפות בסרטון הבא:
 

המסך הראשון מכיל כ-2 שדות מרכזיים:

כאשר מתחילים את תהליך השוואה ביטוח נסיעות לחו"ל, עליכם תחילה למלא את הפרטים הראשוניים, אשר הם הפרמטרים למחיר הבסיס בפוליסת הביטוח, אלו הפרטים:

  1. תאריך יציאה ותאריך חזרה: אז ברור כמובן, כי על מנת לחשב את כמות הימים לצורך הפקת מחיר ביטוח הנסיעות לחו"ל שלכם, אנו צריכים תאריך התחלה ותאריך חזרה. שימו לב, כי במידה ואתם חוזרים לאחר השעה 00:00 בלילה, מדובר ביום נוסף שצריך לחשב.
     
  2. בחירת יעד: כאן אתם למעשה בוחרים את היעד אליו אתם טסים. אנו צריכים את המידע על מנת לתת לכם את המחיר המתאים. רוב חברות ביטוח הנסיעות אינן גובות תשלום נוסף בשינוי של היעדים. למעט, ארה"ב שם השירותים הרפואיים הם היקרים בעולם וכל חברות הביטוח בעלות תעריף נוסף בארה"ב.
     

המסך הראשון

המסך השני מכיל כ-4 אזורים חשובים:

לאחר שלחצתם "המשך" תעברו אל המסך בו תצטכו להזין פרטים אישים, חלק מהפרטים יסייעו לנו בהמשך התהליך עימכם (אם תבקשו) וחלק, לטובת המשך תמחור פרסונלי.

  1. שם המבוטח הראשי: אז נעים מאוד, הגיע הזמן שנכיר ותכתבו את שמכם המלא.
     
  2. תאריך לידה: תאריך הלידה הוא קריטי, תמחור ביטוח הנסיעות משתנה על פי גיל המבוטח, כאשר ישנם קבוצות שונות של גילאים וכל חברת ביטוח מתמחרת באופן שונה על פי גיל המבוטח.
     
  3. אימייל: באמצעותו תוכלו לשלוח לעצמכם את הצעת המחיר שתקבלו בדף הסופי, במידה ותרצו להמשיך את התהליך טלפונית או בזמן אחר.
     
  4. הוסף נוסע לביטוח: לא טסים לבד? אפשר להוסיף עוד נוסעים. לאחר הוספת נוסע נוסף, תתבקשו לבחור גם בעבורו תאריך לידה.
     

המסך השני

המסך השלישי, בחירת הכיסוים:

הגעתם לשלב חשוב בעת ביטוח נסיעות לחו"ל השוואת מחירים, זהו המסך שתפקידו בשכלול המחירים הוא מרכזי, כאן למעשה ניתן לבחור את הכיסוים וההרחבות השונות שיש לחברות ביטוח הנסיעות לחו"ל להציע, הם מחולקים על פי 4 קטגוריות מרכזיות:

קטגוריה ראשונה, כיסויים בסיסיים

אלו הכיסוים שמגיעים כברירת מחדל עם פוליסת הביטוח, הם מומלצים על ידי חברת ביטוח הנסיעות לחו"ל וכולן לא ממליצות לבטל אף אחד מהם, לכן מומלץ לבצע השוואת ביטוח טיסה עם כלל ביטוחי הבסיס.

  1. ביטוח רפואי: זה למעשה ביטוח הבריאות לחו"ל שלכם, כמובן שלא ניתן לבטלו והוא ברירת המחדל הראשונה, כל חברה מכסה באופן שונה ומספקת שיפוי בהתאם לפוליסה שלה, אם רציתם לעשות השוואת מחירים ביטוח בריאות לחו"ל - זה בדיוק זה.
     
  2. חבות כלפי צד ג': מכסה אתכם מפני נזקים שנגרמים לצד ג', אפשר לבטלו ובחלק מן חברות הביטוח לא תקבלו החזר על ביטול ובחלק כן תקבלו זיכוי שנע בין 0.20 ועד ל-0.40 ליום.
     
  3. איתור חיפוש וחילוץ: גם כאן מדובר על המלצה של חברות הביטוח לא לבטל את ההרחבה הזו ולכן מגיעה עם בסיס הפוליסה. גם כאן תקבלו זיכוי בין 0.20 ועד ל-0.40 ליום.

כעת, אתם יכולים להמשיך לשלב הבא עם כיסויים החובה, אך ניתן גם לגלול מטה ולבחור בכיסוים נוספים.
 

בחירת כיסוי בסיס

קטגוריה מספר 2, כיסוים רפואיים:

כאן למעשה תוכלו לבחור בהרחבה רפואית, בין אם זה מחלה כלשהי, מצב בריאותי מורכב או היריון. בפתיחה של הרחבה לפי מצב רפואי, ייפתח שאלון אשר יקבע האם אתם צריכים לעשות ביטוח באמצעות נציג או שאינכם צריכים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל על בסיס מצב רפואי הקיים. בנוגע לנשים בהיריון, בכניסה תצטרכו לבחור לאיזה מן הנוסעות צריך את ההרחבה, בהתאם לגיל ובהתאם לשבוע, תדעו האם ניתן לעשות ביטוח. אם לא ניתן - תוכלו לפנות לנציג מטעם גודיי.
 

הרחבה רפואית

קטגוריה מספר 3, כיסויים פופולריים:

החל מכיסוי כבודה ועד ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור. ניתן לראות מגוון נרחב של אפשרות לביצוע, כולל אפשרות בחירה למי מבין הנוסעים מיועדת ההרחבה או בחירה מרובה לכולם יחדיו. כמו כן, בחלק מן ההרחבות אפשר לבחור תאריך התחלה וסיום לפי סוג הכיסוי, מה שייתן לכם מחיר מעודכן ומותאם בדף התוצאות.
 

כיסויים פופולריים

קטגוריה מספר 4, כיסויים לספורט ואקסטרים:

אם אתם טסים במטרה לעשות ספורט אלו הכיסוים שאתם צריכים, תוכלו לבחור לפי תאריך בו אתם מבצעים את הספורט ובכך לשלם רק על הימים האלו. שימו לב שהכיסוים מחולקים ל-2 אחד ספורט אתגרי והשני ספורט חורף (לרבות סקי).
 

כיסוי לספורט ואקסטרים

זהו, לחצו המשך ותעברו את מסך התוצאות לצורך השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל.

המסך הרביעי, השוואת מחירים לביטוח נסיעות לחו"ל

הגעתם אל דף התוצאות של השוואת ביטוחי טיסה, נחלק אותו ל-2 חלקים על מנת שיהיה קל יותר להסביר.

אז בחלקו העליון, תראו למעשה את הסרגל שמאפשר לכם לעשות כמה פעולות פשוטות לעריכה ולתצוגה קלה ומתאימה יותר לעריכת ביטוח נסיעות לחו"ל השוואת מחירים.

  • אפשר לשנות את כמות המבוטחים בלחיצה על העיפרון המוצג לצד מספר המבוטחים.
     
  • ניתן לשנות את היעד על מנת לבדוק מחיר ליעדים אחרים.
     
  • אפשר לשנות את תאריך היציאה והחזרה לארץ לקבלת הצעת מחיר לביטוח נסיעות מותאם.
     
  • ניתן למיין את התוצאות לפי המחיר הנמוך ביותר אל הגובה ביותר או בלחיצה לבחור בתצוגה לפי דירוג.
     
  • אפשר לשנות את התצוגה מרשימה לתצוגה כטבלה, שם אפשר לעשות השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל  לפי פרמטרים רבים נוספים.
     

עריכה ותצוגת השוואת המחירים

החלק השני, בחירת חברת הביטוח המתאימה לכם.

אז אחרי שסידרתם לכם את התוצאות לפי הסדר הרצוי, אפשר לראות את תוצאות חברות ביטוח הנסיעות לחו"ל וסוף סוף לערוך ביטוח חו"ל השוואת מחירים מהירה בינהם. אפשר לראות ביקורות ולקרוא אותן. לראות פירוט כיסוים, פירוט תמחור ולשלוח את ההצעה במייל. כמובן שבאמצעות כפתור רכישה אונליין - תעברו ישירות אל חברת ביטוח הנסיעות לחו"ל שבחרתם ותוכלו לרכוש את הביטוח. אפשרות נוספת היא לחיצה על "בקשת חזרה מנציג" וכל הפרטים שהזנתם יעברו אל נציג, אשר ידאג לחזור אליכם ולהמשיך בעבורכם את תהליך רכישת ביטוח הנסיעות לחו"ל שלכם.
 

תצוגת הצעות מחיר לביטוח נסיעות

למה חשוב לעשות השוואת מחירים לביטוח נסיעות לחו"ל?

אז למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל השוואת מחירים? זכרו, כאשר אתם בחו"ל אתם תיירים ואין לכם שום ביטוח בריאותי שמכסה אתכם (כמו שאתם בארץ). למעשה אתם יכולים להגדיר את התהליך כבר מעכשיו כ-השוואת מחירים לביטוח תיירים, משעשע לא? :) בכל אופן, האלטרנטיבה לבדיקת מחירים היא להיכנס לכל אחת מן החברות, להזין את כל הפרטים מההתחלה ולקבל הצעת מחיר. לחלופין אפשר גם לראות מחירון בגודיי ולהבין מהו מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל, אבל הפתרון המדוייק והאידאלי ביותר הוא השוואת מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל אשר תסייע לכם לקבל את פוליסת הביטוח המותאמת ביותר בעבורכם (מכסה אותכם לפי הדרישות שלכם, בין אם זה רפואי או מבחינת רכוש) וגם, לתת לכם את המחיר הכי זול לצורך ביטוח הנסיעות. לעשות השוואת מחירים עם המערכת של גודיי זה מהיר, קל ופשוט - אחרי שתקבלו את התוצאות תוכלו לעבור לרכישה אונליין ולמעשה לעשות ביטוח נסיעות בכל שעה! אז תחסכו לעצמכם זמן וכמובן, תתחילו לחסוך!

איזה חברות ביטוח נסיעות יש בהשוואה?

במערכת השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל שלנו, קיימות כ-6 חברות ביטוח נסיעות לחו"ל המובילות בישראל, אנו דואגים לצרף בכל עת חברות נוספות על מנת לספק פתרונות רחבים ואופציות נוספות שיתאימו לכלל משתמשי Gooday, אלו החברות המובילות שתמצאו בחיפוש אחר ביטוח לחו"ל השוואת מחירים:

>> השוואת מחירים ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשרת לכם למצוא את החברה המתאימה ביותר בעבורכם, כל חברה מספקת כיסוי שונה ומתמחרת באופן שונה הרחבות, מצבים רפואיים וגם את קבוצות הגילאים. לכן, השוואת מחירי ביטוח חו"ל היא פתרון הטוב ביותר לקבלת המחירים הכי משתלמים לכם ובהתאמה אישית.

השוואה בין חברות הביטוח המובילות:

ניתן לקבל מידע מורחב וממוקד לצורך השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בין חברות הביטוח ספציפיות, לחצו על ההשוואה המתאימה לכם ועברו:
 

פספורט קארד או הראל

  פספורטכארד או הפניקס   פספורט קארד או מגדל
פספורט קארד או מנורה   פספורט קארד או כלל    

ביטוח נסיעות לחו"ל השוואת מחירים - שאלות ותשובות:

ריכזנו את השאלות הכי נפוצות כולל התשובות שלהן בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל השוואה בין חברות, פוליסות ומחירים, ראו את המידע ממש כאן למטה:

 

מה חשוב לבדוק בפוליסות ביטוח הנסיעות?

כאשר עושים השוואת פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, חשוב לבדוק גובה כיסוי, השתתפות עצמית ותנאים נוספים לפי הרחבה.


כמה זמן לוקח לעשות השוואה בין ביטוח נסיעות לחו"ל?

תהליך השוואת ביטוח נסיעות חו"ל מלא לוקח פחות מדקה אחת! בעזרת המערכת המהירה והחכמה שלנו בגודיי, תקבלו בפחות מדקה עד 6 הצעות מחיר המתאימות בדיוק בשבילכם.


יש הבדל בין השוואת מחירי ביטוח טיסה ובין ביטוח נסיעות?

לא קיים הבדל בין השוואת מחירי ביטוח טיסות לבין נסיעת, מדובר על אותו הדבר - רק בשם נרדף.


למה חשוב לעשות השוואת מחיר ביטוח נסיעות?

כאשר מתכננים לרכוש ביטוח נסיעות, השוואת מחיר תסייע לכם במהירות לראות על פי אותם פרמטרים שהזנתם את המחירים בכל החברות הכי מובילות ולהבין מי נותנת לכם את המחיר הכי זול.


האם ביטוח רפואי כלול בביטוח הנסיעות?

כמובן, ביטוח רפואי לחו"ל הוא למעשה ביטוח הנסיעות, כך שאפשר לעשות השוואת מחירי ביטוח רפואי לחו"ל דרכנו בקלות.


ביטוח נוסעים השוואת מחירים ליותר מאחד?

כן, אפשר לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל והשוואה בין חברות לכמה נוסעים ביחד בכמה חברות שונות במקביל.


מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Dvir Nagar Dvir Nagar

ממליץ מאוד! עזר לי להשוות מחירים בקלות ולחסוך כסף.

Revital Tzuberi Revital Tzuberi

האתר היה מאוד נוח לתפעול ..
ובזכות השוואת המחירים הצלחתי גם לחסוך כסף.. תודה אהבתי ממש.

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Lior Rubin Lior Rubin

סוף סוף אתר נוח שאפשר לעשות בו השוואה לביטוח נסיעות. בדוק אני אשתמש בו שוב בטיסה הבאה שלי.

 

חברות ביטוח נסיעות