ביטוח נסיעות לתאילנד

הולכים להגשים את החלום ולהגיע לתאילנד? נהדר! אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות דרך גודיי.
 

להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לתאילנד מותאם אישית, החל מ-1.8$ ליום!

טסים לתאילנד? מחפשים לעשות ביטוח לתאילנד במחיר זול ומשתלם? דרכנו תוכלו להשוות בין חברות הביטוח השונות ולחסוך זמן וכסף יקר בדרך לחופשה החלומית שלכם! 

ביטוח נסיעות מומלץ לתאילנד עושים דרך גודיי

קניתם כרטיסי טיסה חצי שנה מראש, ערכתם מחקר על כל מלון שסגרתם ועשיתם רשימת ציוד מפורטת (אם עדיין לא, תוכלו להיעזר באחת מהרשימות שלנו בעמוד רשימת ציוד לחופשה). כל שנותר לכם זה ארגונים אחרונים וכמובן ביטוח נסיעות. חשוב להבין שביטוח נסיעות לתאילנד הינו בגדר חובה, כיוון שאופי חופשה שכזו כולל בתוכו לרוב אטרקציות ופעילויות אקסטרים וסביר להניח שהיא תהיה ארוכה יותר מכל חופשה סטנדרטית אחרת.

גם במקרה של ביטוח נסיעות מומלץ לתאילנד, חשוב לבחור בביטוח המשתלם ביותר, כך שיכסה אתכם מכל הבחינות ובהתאם לתכנון שלכם. דרכנו תוכלו לערוך השוואת מחירים ולמצוא את ביטוח הנסיעות המתאים ביותר והמומלץ בעבורכם כך שתוכלו להנות, לנפוש ולהיות בראש שקט מהרגע שיצאתם מגבולות ישראל. 
 

ביטוח נסיעות לתאילנד

הרחבות מומלצות לביטוח נסיעות לתאילנד

כאשר סוגרים ביטוח לתאילנד, חשוב להבין מהו אופי החופשה ומה היא עשויה לכלול בתוכה. תאילנד מציעה לכם חופשה הכוללת מגוון רחב של אטרקציות, החל מימים שלמים של "בטן - גב" על החוף ועד לטיולי ג'יפים, טיולים רגליים, פעילויות אקסטרים, שופינג וחוויות קולינריות שונות. על מנת שתהיו מכוסים מכל הכיוונים, מומלץ שלא להסתמך רק על פוליסת ביטוח בסיסית, אלא להשקיע גם בהרחבות נוספות שרלוונטיות לחופשה שלכם. אלו ההרחבות המומלצות עבור ביטוח ניסעות לתאילנד:

  • כיסוי לספורט אתגרי - תאילנד שופעת באטרקציות ופעילויות שונות שיוצעו לכן במהלך החופשה, לכן מומלץ לעשות כיסוי על פגיעות או פציעות במהלך פעילות אקסטרים כמו: שייט, בנג'י, טיול ג'יפים ועוד (כולל חילוץ במקרה הצורך) על מנת שלא תהיו מוגבלים ותדעו שאתם מכוסים לכל פעילות שתרצו לעשות.
     
  • כיסוי כבודה מלא - כיסוי ביטוחי מקיף על הציוד והמזוודות שלכם, כולל ציוד יקר ערך: טלפון, מחשב, מצלמות וכו' - מומלץ בעיקר בשל העובדה שהחופשה אינה קצרה וכוללת בתוכה מעברים בין הערים והאיים, טיסות פנימיות ותנועה מתמדת עם הציוד שעשוי להיאבד או להיפגע.
     
  • כיסוי על ביטול / קיצור חופשה - לרוב חופשה בתאילנד תימשך מינימום 10 ימים ועד למספר חודשים. בתקופת זמן שכזו עשויים לקרות אירועים לא צפויים ולכן כדאי ומומלץ לעשות ביטוח ביטול טיסה או חופשה למקרה של קיצור בעת הצורך. 

מחיר ביטוח נסיעות לתאילנד

מחיר ביטוח נסיעות לתאילנד יהיה שונה בין נוסע אחד לאחר ויהיה מושפע ממספר פרמטרים שונים: מצב בריאותי של הנוסע, גיל הנוסע, מספר ימים ותאריכים, תוספת הרחבות וכיסויים נוספים ועוד. כמובן שהמחירים עשויים להשתנות בין חברות הביטוח השונות ולכן חשוב לבדוק את הכיסויים והתנאים המוצעים בכל אחת מהן בתמורה למחיר הנדרש. למידע נרחב יותר כנסו לעמוד מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל


  • בעת לחיצה על כל אחת מן החברות, תעברו לעמוד מידע ורכישה מהירה.
  • המחיר המוצג מתייחס לחבילת הבסיס של חברות ביטוח הנסיעות.
  • המחיר המוצג הוא לקבוצת הגילאים הראשונה 0 עד 44 ובחלק מן החברות 0 עד 60.
     
  » למחירון ביטוח הנסיעות   » להשוואת מחירי ביטוח נסיעות  

השוואת מחירים של ביטוח נסיעות לתאילנד

כפי שדאגתם לתכנן את החופשה לפרטי פרטים כולל השוואות מחירים לטיסות, מלונות וכו', דאגו לעשות זאת גם בנושא ביטוח הנסיעות. אנו מציעים לכם לבצע השוואת מחירים עבור ביטוח נסיעות לתאילנד בין חברות הביטוח השונות ולא להסתמך על הצעת מחיר אחת. ייתכן ותגלו כי מחיר פוליסה שהוצעה לכם בחברה אחת, יוצע לכם בחברה אחרת בתוספת כיסויים ותנאים טובים יותר. כנסו לעמוד השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל ומצאו את ביטוח הנסיעות לתאילנד המשתלם והמתאים ביותר עבורכם!

חשיבות ביטוח נסיעות רפואי לתאילנד

תאילנד נמצאת ביבשת אסיה ונחשבת מדינת עולם שלישי, מה שאומר שרמת ההגיינה והתשתיות בה אינה כמו במדינות המערב. ביטוח נסיעות רפואי לתאילנד הינו בעל חשיבות גבוהה כיוון שהסיכוי חלילה לחלות או להידבק בחיידקים, בעיקר בדוכני רחוב או מקומות מרוחקים ללא תשתיות מפותחות, יהיה גבוה יותר. נוסף על כך, תאילנד חוותה בעבר אסונות טבע כמו צונאמי ולכן כדאי לקחת בחשבון גם פגיעות מסוג זה ולדאוג שיש כיסויי רפואי למקרים קיצוניים שכאלה.

טיפים ומידע לנוסעים לתאילנד

לפני שאתם ממריאים לחופשה החלומית שלכם, ריכזנו לכם את המידע החיוני עבורכם:

  • עונת התיירות המומלצת בתאילנד היא בין אוקטובר לאפריל. 
     
  • המטבע התאילנדי נקרא באט. שערו עומד על 0.1 שקל.
     
  • השפה העיקרית המדוברת בתאילנד נקראת תאית.
     
  • עם כניסתכם לתאילנד תקבלו אשרת תייר לכ-30 יום. ניתן להוציא אשרה לתקופה ארוכה יותר בשגרירות תאילנד בישראל טרם היציאה לחופשה.
     
  • מוסד המלוכה בתאילנד הינו בעל חשיבות גבוהה מאוד עבור המקומיים וכל פגיעה בכבודו נחשבת לעבירה שעונשה מאסר.
     
  • מזג אוויר: תאילנד היא מדינה טרופית עם אחוזי לחות גבוהים ומונסונים שיופיעו לרוב בין יוני לאוקטובר. שאר החודשים נחשבים ליבשים ולכן יותר מומלצים לחופשה, תוכלו לבדוק מהו מזג אוויר בעולם כאן.
מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות