ביטוח נסיעות לסיני

היעד הבא שלכם הוא סיני? עשו השוואת ביטוח נסיעות בין חברות הביטוח המובילות!
 

להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לסיני / שארם (מצרים) השוו את הראל, פספורט קארד

במאמר זה נציג הרחבות הנפוצות במסגרת ביטוח נסיעות לסיני בין אם אתם מתכננים לבקר בטאבה או להגיע אל שארם א-שייח, נציג את היעדים הנפוצים שכדאי לבקר בהם במהלך השהות במצרים, מה משפיע על מחירי הביטוח, כיצד להפעיל את פוליסת הביטוח שלכם בעת הצורך וגם איך דרך פורטל גודיי תוכלו להשוות בין חברות הביטוח ולבחור בזו שמציעה את המחיר המשתלם ביותר בהתאם לפרטים שהזנתם. קראו והתחילו לחסוך.

האם צריך ביטוח נסיעות לסיני?

נכון, מרגיש לנו שסיני הוא יעד קרוב ואנחנו יכולים להיעזר במדינה שלנו, ישראל לכל מקרה ו.. אבל, ישנם המון מקרים שהם לא רק רפואיים (וחלקם גם רפואיים), שמצריכים הפעלה של ביטוח הנסיעות לסיני. למשל, במקרה של אובדן כבודה - ללא ביטוח, אין פיצוי ואין סיוע. גם במקרים רפואיים כמו ביקור במרפאה במצרים, לא יהיה לכם כיסוי. מקרים נוספים הם ביטול טיסה, פציעה בגין ספורט מים ואפילו השתתפות עצמית ברכב שכור. לא חסרים מקרים בהם תצטרכו להפעיל ולהשתמש בביטח הנסיעות לחו"ל בעיקר למי שנכנס יותר לעומק מצרים ומגיע לשארם ואזורים אף עמוקים יותר מטאבה שממש בכניסה. אז אם אתם שואלים אותנו, האם צריך ביטוח נסיעות לסיני - התשובה היא חד משמעית, כן צריך ביטוח בריאות לסיני ורצוי גם לכסות את הכבודה.

מהן ההרחבות הנפוצות לביטוח נסיעות לסיני?

כאן נציג בפניכם הרחבות נפוצות שלקוחות רבים בוחרים להוסיף למסגרת ביטוח נסיעה לסיני:

  • ביטוח כבודה - ביטוח כבודה מכסה כל מקרה בו המזוודה לא נחתה עמכם בסיני, או במקרים בהם היא נגנבה או אבדה במהלך שהותכם בסיני. הפיצוי על אובדן מזוודה נועד לסייע לכם לרכוש ציוד חלופי כמו חולצות, תחתונים, בגד ים וכל דבר אחר שהיה לכם במזוודה ואבד. תוכלו לפרט על תכולת המזוודה האבודה מול נציג של חברת הביטוח שלכם.
     
  • ביטוח ספורט אתגרי - יכול להיקרא גם 'פעילויות אקסטרים'. מדובר על ביטוח עבור מי שנחבל במהלך ביצוע ספורט אתגרי, כמו: צלילה, גלישה, נסיעה בטרקטורונים, טיפוס, סנפלינג, צניחה, טיסה בכדור פורח ועוד. ביטוח זה דומה בשירות שהוא מציע לביטוח הבסיסי היות והוא כולל תשלום על ימי אשפוז ותשלום עבור תרופות. לעתים הוא גם יכלול הטסה של המבוטח אל בית החולים במידה ונפצע באזור ללא תשתית תקינה לבית חולים. חשוב לציין שאין שביטוח ספורט אתגרי אינו מכסה מבוטחים שמבקרים בסיני במסגרת תחרות בינלאומית בתור ספורטאים. 
     
  • ביטוח ביטול נסיעה לסיני - דעו שתוכלו לבטח את עצמכם מפני ביטול של הנסיעה לסיני. מרבית חברות הביטוח מאפשרות לבטח בגין ביטול נסיעה בתנאי שהמבוטח רוכש את הפוליסה הנ"ל בין 7 עד 14 יום לפני מועד הטיסה ויש כאלו שמאפשרות לרכוש פוליסת ביטול נסיעה לסיני עד יום קודם. מטרת הביטוח היא להחזיר לכם את הכסף ששילמתם על המלון והאטרקציות עליהן שילמתם מראש.
     
  • ביטוח היריון - במידה ואת בשלבי תחילת היריון או בשלבי היריון מתקדמים והחלטת לטוס עם משפחתך למצרים, רצוי שנוסף על פוליסת ביטוח נסיעות לסיני, גם תכסי את עצמך בפוליסת ביטוח היריון. פוליסת ביטוח היריון בחו"ל מאפשרת לנשים ישראליות המבקרות במצרים להתקבל על חשבון חברת הביטוח במרכזים רפואיים במקרי חירום הקשורים בהיריון. 


השיגו ביטוח נסיעות לסיני בקלות דרך פורטל גודדיי

מהם היעדים הנפוצים במצרים?

לפני שאתם ממהרים לשלם על ביטוח נסיעות לסיני, כדאי שתכירו את האטרקציות התיירותיות הנפוצות:

  • שארם א שייח - שארם א שייח היא עיר מפותחת מאוד העמוסה באטרקציות תיירותיות, מרכזי קניות מפוארים ובמלונות לא פחות מ - 'וואוו'. טיפ קטן מצוות פרוטל גודיי - אם אינכם מעוניינים לבזבז זמן רב בתורים בכניסה בגבול המצרי, תוכלו לקחת טיסה ישירה מישראל אל שארם א שייח ולנחות ישר מרכז העניינים.
     
  • הר סיני - איך לא, אם כבר אתם נופשים בסיני, נמליץ לכם גם לקחת סיור מהמלון להר ההיסטורי של העם היהודי. תוכלו לבחור בטיול של מספר שעות או לחילופין של מספר ימים. נמליץ לכם לקחת סיור המגיע לראש ההר, משם נשקף נוף עוצר נשימה.
     
  • הלגונה הכחולה - במרחק של 20 דקות מדהב שבחצי האי סיני, תוכלו לבקר בלגונה כחולה מהפנטת, בה תוכלו להתנסות בחווית צלילה עם שנורקלים ובלוני חמצן.

איך נקבע מחיר ביטוח נסיעות לסיני?

מחיר ביטוח נסיעות לסיני נקבע על סמך פרמטרים משתנים:

  • ביטוח מצב בריאותי - עבור מי מכם שמתמודד עם מחלות כרוניות משתנות או במידה ואת מתכוונת לבקר בסיני בעת שאת בהיריון מתחיל או מתקדם - דעו שעלות ביטוח נסיעות לסיני עשוייה להתייקר עבורכם מפני שהסיכוי שתזדקקו לביקור בבית חולים או לתור אצל רופא הם גבוהים יותר בהשוואה לאדם בריא.
     
  • גיל - עבור אנשים מבוגרים בגילאי 60+ מחיר פוליסת ביטוח בריאות לסיני עשוייה להתייקר מפני שגם כאן, הסיכוי שיזדקקו לסיוע רפואי וחירום הוא גבוה יותר מאשר אדם צעיר. ומפני שאינכם מחזיקים בביטוח רפואי מצרי, עלות טיפול רפואי ולו הבסיסי ביותר תיחשב ליקרה מאוד.
     
  • פוליסות מורחבות - במידה ותרצו לבטח את הכבודה את הסמרטפון והמחשב שלכם או לבטח את עצמכם מפני ספורט אתגרי ואקסטרים (כמו צלילה, טיפוס, סנפלינג וכד') - המחיר שתצטרכו לשלם עבור ביטוח הנסיעות יתייקר בהתאם מפני שמדובר בפוליסות שאינן חובה בביטוח נסיעות הבסיסי וחל עליהן תשלום נוסף.

 

  • בעת לחיצה על כל אחת מן החברות, תעברו לעמוד מידע ורכישה מהירה.
  • המחיר המוצג מתייחס לחבילת הבסיס של חברות ביטוח הנסיעות.
  • המחיר המוצג הוא לקבוצת הגילאים הראשונה 0 עד 44 ובחלק מן החברות 0 עד 60.
     
  » למחירון ביטוח הנסיעות   » להשוואת מחירי ביטוח נסיעות  

יש הבדל בין מחיר ביטוח נסיעות לשארם א שייח ובין טאבה?

לא קיים הבדל בין ביטוח נסיעות לשארם א שייח ובין ביטוח נסיעות לטאבה וכמו כן, אין שוני בין יעדים נוספים במצרים. תכירו כי בדרך כלל התמחור מתבצע על פי מדינה שלמה ולא לפי ערים או מחוזות באותה המדינה. כמו כן, רוב מחירי הבסיס בפוליסות הביטוח זהים למרבית היעדים, למעט כמה יעדים ספציפים.
 

שארם א שייח מחכה לכם

איך להפעיל ביטוח נסיעות למצרים?

דעו שבמידה ותצטרכו להפעיל ביטוח נסיעה לסיני, תצטרכו לשם כך להצטייד במסמכים רשמיים ובהתאם למקרה. נסביר על כך בהרחבה מתחת:

  • הפעלת ביטוח כבודה - אם ביטחתם את הכבודה שלכם ונחתתם בסיני עם מטוס והכבודה לא נחתה איתכם, הכוונה - אבדה או שנגנבה חלילה - תצטרכו להנפיק מסמך רשמי של שדה התעופה המצרי שמעיד על אובדן המזוודה. עם המסמך הזה יהיה עליכם לשלוח לחברת הביטוח דרכה בוטחתם.
     
  • הפעלת ביטוח גניבת טלפון נייד/ לפטופ - במידה ומדובר על מכשיר טלפון או לפטופ שאבדו כתוצאה מגניבה במהלך שהותכם בסיני, יהיה עליכם לגשת לתחנת המשטרה הקרובה ולהצהיר על כך. הם בתמורה יספקו לכם מסמך המצהיר על אובדן הטלפון או הלפטופ (בקשו אותו באנגלית). במידה ואכן ביטחתם עצמכם עבור גניבה של מכשיר סלולר או לפטופ - יהיה עליכם לשלוח את המסמך שקיבלתם מהמשטרה המצרית לחברת הביטוח דרך הווטסאפ או המייל.
     
  • הפעלת ביטוח ספורט אתגרי - במידה וביטחתם עצמכם בפוליסת ספורט אתגרי וחלילה נפצעתם במהלך ביצוע פעולת ספורט כמו צלילה, טיפוס וכדומה ונזקקתם לטיפול רפואי בבית חולים, יהיה עליכם להנפיק מסמך המצהיר על אישפוז שלכם בבית החולים, רצוי שיהיה רשום באנגלית, בצירוף חותמת של בית החולים. צלמו את המסמך ושלחו אותו דרך דרכי ההתקשרות השונים שמקנה חברת הביטוח שדרכה בוטחתם.
     
חברת הביטוח כיצד לפנות אליה בעת חירום?
הראל מס' חירום, ווטסאפ, מייל
הפניקס מס' חירום, ווטסאפ, מייל
פספורטקארד ווטסאפ, צ'ט בפייסבוק, צ'ט עם נציג באתר, מייל, מס' חירום
מנורה מבטחים פנייה מקוונת באתר, מייל, מס' חירום
כלל ווטסאפ, מייל, מס' חירום
מגדל ווטסאפ, מס' חירום

איך להשוות בין ביטוחי נסיעות בסיני?

אנחנו בפורטל גודיי מאפשרים לכם להזין את פרטיכם האישיים בהתאם לחופשה שהזמנתם בסיני ולקבל בצורה ישירה הצעות מחיר ממגוון חברות הביטוח, אותן תוכלו להשוות בהתאם לפרטים שהזנתם, וכל זה כשירות חינמי ללא התחייבות מצדכם. אז במקום לבזבז זמן בבירורים בין חברה לחברה ובין אתר אחד לשני - היעזרו בפורטל גודיי ותתחילו לחסוך בזמני חיפוש ובכסף.

שאני עושה ביטוח נסיעות לסיני אפריקה או אסיה?

זה נכון שמצרים נמצאת באפריקה, אבל סיני נמצאת באסיה, לכן אם אתם בתהליך רכישת ביטוח נסיעות לסיני ותוהים מה עליכם לסמן בשלב הראשון "אפריקה" או "אסיה" התשובה הנכונה היא אסיה. האמנם במקרה הזה לא יהיה שינוי בתמחור, אך לעיתים כן קיים שוני בין יבשות ויעדים והתמחור שלכם כן עשוי להיות שונה. אם זאת, בשורה התחתונה ברכישת פוליסת הביטוח בוחרים יעד סופי (מדינה עיר) ועל פי כך נקבעת הפוליסה והביטוח שלכם תקף לבחירה שעשיתם.
 

במה לבחור באסיה או באפריקה?

טיפים חשובים לפני שטסים לסיני

כאן נציג מספר טיפים חשובים שכדאי לקחת בחשבון לפני שאתם טסים או חושבים לעשות ביטוח בריאות לסיני:

  • המרת כספים - אנחנו בפורטל גודיי ממליצים מנסיוננו להמיר כסף מצרי עוד בישראל והסיבה לכך היא שמהרגע שאתם חוצים את הגבול לסיני, יש עמדה אחת להמרת כספים בגבול המצרי אך התור אליה לרוב ארוך ועמוס וגם העמלות שהיא גובה גבוהות. לכן במידה ואתם גם מתכננים להזמין מונית מהגבול המצרי לתוך סיני, יהיה עליכם להצטייד בכסף מצרי.
     
  • שקעי חשמל - שקעי החשמל במצרים הם מהסוג האירופאי אליו אנחנו רגילים בישראל. אך קחו בחשבון שבמידה ואתם מתכננים להביא איתכם לפטופ או מכשיר עם חיבור חשמלי בן 3 נקודות, תצטרכו להצטייד במתאם.
     
  • תוקף דרכון - עליכם לוודא שהדרכון שלכם בתוקף של 3 חודשים לפחות ע"מ שתוכלו להכנס לגבולות מצרים.
     
  • כרטיסי סים - במידה ואתם מתכננים לגלוש באינטרנט או ליצור קשר עם משפחה בישראל בזמן שתנפשו בסיני, אנו ממליצים לכם שלא לסמוך על הסים הישראלי שלכם מפני שקליטה של כרטיסי סים ישראלי במצרים היא נמוכה מאוד עד אפסית ועל כן, נמליץ לכם להשתמש באפליקציית ESIM או לחילופין לרכוש פיזית סים מקומי באחת מחנויות הסלולר המקומיות במצרים.

האם כל חברות הביטוח מספקות ביטוח נסיעות לסיני?

כן, ישנם חברות ביטוח ידועות יותר בביטוח שלהן לסיני ובכלל למצרים, כמו למשל פספורט קארד והראל, אך גם יתר החברות כמו מגדל, מנורה, כלל ועוד.. מספקות גם הן ביטוח נסיעות לסיני שבמצרים. דרך גודיי אגב, ניתן לעשות באתר שלנו ביטוח נסיעות השוואה בין חברות השונות. לא צריך לחפש באופן ייעודי ביטוח נסיעות לסיני פספורט קארד או ביטוח נסיעות לסיני הראל, אפשר לערוך השוואת מחירים לכל חברות הכי מובילות בפעם אחת ולראות את הצעות המחיר שלהן בהתאמה אישית לפי מה שהגדרתם.

מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!

Ido Davidov Ido Davidov

שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות