ביטוח נסיעות להודו

טסים להודו? (מקנאים בכם!) ערכו השוואת מחירים לביטוח נסיעות וחסכו בגדול!
 

להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות להודו, החל מ-1.8$ ליום - השוו וחסכו!

כאן נציג בפניכם מידע על כיסויים מורחבים שניתן להוסיף לביטוח נסיעות להודו, מהן הסכנות הנפוצות במדינה, אילו יעדים מומלץ לכם לבקר כשתנחתו בהודו, איך ניתן להפעיל ביטוח נסיעות בזמן אמת מול חברות הביטוח וגם איך תוכלו להשוות בין חברות הביטוח בכל הקשור למחיר והיקף הביטוח שתרצו דרך גודיי - קראו וגלו.

מהן ההרחבות הנפוצות במסגרת ביטוח נסיעות להודו?

אז לפני שאתם עולים על הטיסה כדי להנות ולהירגע בהודו שהיא כמדינה המכילה בתחומיה מגוון רחב של נראויות ותופעות טבע מעצימות - חשוב שתוודאו שאתם מצויידים בביטוח נסיעות מותאם. מתחת נציג מספר כיסויים נפוצים אשר אינם נכללים במסגרת הבסיסית של ביטוח נסיעות להודו:

  • ביטוח כבודה - מטרת כיסוי כבודה היא לפצות אתכם המבוטחים במקרים בהם המזוודה ששלחתם לבטן המטוס נאבדה בדרכה לשדה התעופה בהודו. קחו בחשבון שכיסוי זה לרוב אינו מכסה מקרים בהם המזוודה נאבדה או נגנבה בדרכה חזרה לישראל.
     
  • ביטוח קיצור נסיעה - במקרים בהם מבוטח נתקף במחלה בהודו המונעת ממנו להמשיך בשיגרת הטיול שלו כהלכה - ביטוח קיצור נסיעה יאפשר לו לקבל זיכוי כספי על שארית ימי הטיול שייאלץ להפסיד.
     
  • ביטוח עבור ביטול נסיעה - גם במקרים בהם צץ מקרה לא צפוי כמו פטירה של בן משפחה  קרוב או במקרים בהם חליתם ונאלצתם להתאשפז במיון - תוכלו לקבל על כך זיכוי כספי חלקי או מלא ורק במידה ואכן ביטחתם עצמכם בכיסוי זה (מידע נוסף על ביטוח ביטול טיסה).
     
  • ביטוח נפגעי סמים - מדובר בכיסוי שניתן בעיקר עבור לקוחות שנוסעים למדינות עולם 3 (כמו הודו למשל), בהם ניתן להיחשף לכמות גדולה של סמים בקלות. הכיסוי הזה מבטיח התערבות של חברת הביטוח בכל הקשור לחילוץ הנפגע, טיפול רפואי מיידי להרגעה והשבה של הנפגע לישראל להמשך טיפול. 
     
  • כיסוי חילוץ והצלה - הודו מאופיינת בנופים עוצרי נשימה ובטיולי טרק ארוכים ומגוונים. אך מה קורה חלילה ומתרחשת רעידת אדמה במקרה הרע או במידה ואיכשהוא נותקתם מיתר המטיילים במסע שלכם? במקרים כאלו חשוב שתבטחו את עצמכם בכמה דולרים נוספים ע"מ שתוכלו לקבל שירותי חילוץ והצלה עם מטוס שידאג לחלץ אתכם למקום בטוח.
     

הודו

מהן הסכנות המאפיינות את הודו?

הודו היא מדינה שוקקת ומלאה באטרקציות תיירותיות מהנות ומרגיעות אך חשוב שגם תהיו ערים לסיכונים כמו בכל מדינה חדשה אליה אתם מגיעים. חשוב לציין שיכול להיות שלא תחוו דבר מן הכתוב מתחת אך כאמצעי זהירות - מומלץ שתהיו עירניים לכך.

  • תאונות בדרכים - בהודו תשתיות הכבישים רעועות ולרוב לא קשירות לנסיעה או מעבר בהן. לעתים גם הנהגים המקומיים אינם קשובים לחוקי התעבורה, דבר שעשוי לגרום ללא מעט מקרי דריסות ופגיעות בעוברי אורח וגם בתיירים הנמצאים ברכבי שירות כמו אוטובוסים וריקשות.
     
  • תרמיות - הודו מכילה בתוכה לא מעט הונאות ותרמיות שתיירים רבים עשויים ליפול לתוכן, לעתים זה עשוי לתפוס אתכם בסמוך לכספומט או בתוך השווקים העמוסים באנשים.
     
  • חיסונים - כדאי שתדאגו לחיסונים הרלוונטיים לפני שאתם יוצאים לטיול שלכם בהודו. הודו עם כל יופייה והשקט שבה, היא מדינת עולם 3 ועל כן, קיימים בה וירוסים מגוונים שכבר לא מצויים בישראל או במדינות עולם ראשון אחרות וחשוב שתהיו מחוסנים מפני זה על כל מקרה.
     
  • סמים - רבים מהמטיילים בהודו מתנסים בסמים כאלו ואחרים שעלולים לגרום להם לנזק בריאותי גדול. מומלץ מאוד שתבררו מול חברת הביטוח שתתבטחו דרכה אם היא מספקת כיסוי למי שנפגע מסמים בהודו.
     
  • פעילות אתגרית - הודו מציעה לתייר הישראלי מגוון רחב של ספורט אתגרי, כמו סנפלינג, רפטינג, בנג'י טיפוס ועוד. לעתים עבור מי שמחליט להתנסות בפעילויות אלו עשוי להיפגע בצורה רחבה ולכן נמליץ במקרה ואתם שוקלים לקחת חלק בפעילויות אלו שתבטחו את עצמכם בכיסוי של ספורט אתגרי.

מהם היעדים הנפוצים בהודו?

חסכתם כסף וטסים סוף סוף להודו? איזה כייף, מתחת ריכזנו לכם מספר יעדים המהווים מוקד ביקור לתיירים רבים כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם ממצים את הודו עד הסוף:

  • ניו דלהי - מדובר בבירת הודו והעיר שנחשבת לגדולה ביותר בהודו, המונה 18 מיליון איש בערך. מדובר בעיר מפותחת שהמגוון התיירותי בה עצום. החל מהיסטוריה ועד לשופינג שניתן לבצע שם. בנוסף, גם הטאג' מהל המפורסם מצוי בעיר הזו והיא נחשבת למוקד עלייה לרגל עבור תיירים זרים ועבור ההודים עצמם.
     
  • רישיקש - מדובר בעיר המהווה מקד עלייה לרגל עבור מאמינים הינדואיסטים הכוללים גם את ההודים עצמם כמובן. ברישיקש מקומיים רבים מבצעים מדיטציות ארוכות וגם משקיעים ביוגה - דבר שגם הוא בפני עצמו מושך תיירים רבים, כך שאם אתם מעוניינים טיפה לשחרר מלחצי היום יום ולנוח זה ה - מקום עבורכם.
     
  • מומבאי - מומבאי היא עיר מפותחת ושופעת בנייני הייטק וכזו שממנה התפתחה תעשיית הקולנוע המפורסמת "בוליווד". בנוסף, מומבאי מציעה מגוון רחב של אטרקציות כמו מוזיאונים, ארכיטקטורה, שווקים רחבי ידיים וגם היסטוריה ארוכת שנים.

ביטוח נסיעות להודו

אז כמה עולה ביטוח נסיעות להודו?

ובכן, מחיר ביטוח נסיעות להודו משתנה בהתאם לקבוצת הגילאים שלכם, אורך הטיול, סוג ההרחבות שרכשתם ומצב הרפואי הקיים שלכם. נאמר כי המחיר הכי זול הוא לקבוצה הראשונה לגילאים בין 0 ועד ל-40 לערך והוא מתחיל ב-1.5$ ליום. אבל כל פרמטר עשוי לשנות את המחיר ולייקר אותו, בין אם זה מצב רפואי, טיול מעל ל-14 יום וכן הלאה. מומלץ להבין איך עושים השוואת מחירים לביטוח נסיעת להודו בפסקה הבאה וכמו כן, להסתכל בעמוד מחירון ביטוח הנסיעות המלא שלנו.


  • בעת לחיצה על כל אחת מן החברות, תעברו לעמוד מידע ורכישה מהירה.
  • המחיר המוצג מתייחס לחבילת הבסיס של חברות ביטוח הנסיעות.
  • המחיר המוצג הוא לקבוצת הגילאים הראשונה 0 עד 44 ובחלק מן החברות 0 עד 60.
     
  » למחירון ביטוח הנסיעות   » להשוואת מחירי ביטוח נסיעות  

איך להשוות ביטוח נסיעות להודו דרך גודיי?

רוצים לדעת איך פורטל גודדיי מאפשר לכם להשוות בין מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל? כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים האישיים שלכם - שם פרטי ומשפחה, תאריכי טיסה הלוך וחזור מהודו, פרטים בריאותיים ולבחור בפוליסות ביטוח מורחבות במידה ואתם צריכים בהן ובום! סיימתם לעשות השוואת מחירים לביטוח נסיעות להודו, אתם תקבלו ישירות הצעות מחיר משלל חברות ביטוח, ביניהן תוכלו לבחור באחת המשתלמת ביותר עבורכם ותוכלו לשלם באופן ישיר ומאובטח.

איך עליי להפעיל ביטוח נסיעות להודו?

מרבית החברות המציעות ביטוח נסיעות להודו יאפשרו לפנות אליהן בכמה דרכים: דרך הווטסאפ, הטלפון והאימייל.  צורת ההפעלה עבור הפוליסה עשויה להשתנות בין מקרה אחד לאחר. לדוגמה: אם נפצעתם ונזקקתם לחילוץ ישירות לחדר מיון - יהיה עליכם לצרף את קבלת התשלום עבור ההליקופטר שחילץ אתכם וגם להוסיף אליה צילום ברור של מסמכי האישפוז שקיבלתם בבית החולים ע"מ לזכות אתכם בכסף על ימי האישפוז והחילוץ שבוצע לכם.

במידה ומדובר על רכוש שנגנב - יהיה עליכם לפנות למשטרה המקומית ולהכריז על כך לחברת הביטוח ע"י צירוף טופס רשמי מטעם המשטרה המעיד על הגניבה. במידה והכבודה ששלחתם לבטן המטוס לא נחתה בשדה התעופה בהודו - יהיה עליכם לפנות אל חברת התעופה שדרכה טסתם או לחילופין להנהלה האחראית על שדה התעופה ע"מ שינפיקו לכם אישור על איבוד מזוודה ועליכם יהיה לשלוח אותו ישירות לחברת הביטוח.

כמה טיפים לפני טיסה להודו

אנחנו בפורטל גודיי קיבצנו לכם מספר טיפים שמטרתם למקסם ככל שניתן את הטיול המעצים שלכם בהודו:
 

  • אורך הטיסה - בררו תחילה מידע על אורך הטיסה ליעדים בעולם וכן גם להודו והאם היא כוללת עצירות באמצע. תוכלו לברר אפילו בגוגל. הסיבה לכך היא כדי למנוע מכם שהות לא נוחה בטיסה. לדוגמה, אם אתם מאלו שרוצים לצבור שעות שינה בטיסה עד הגעתכם להודו - נמליץ לכם להצטייד בכרית, בכיסוי עיניים ואפילו בשמיכה וזאת כמובן, במידה ולא שילמתם כרטיס למחלקה ראשונה שכבר כוללת כסאות נוחים וציוד מתאים.
     
  • ערכה רפואית - דאגו להביא עמכם את כל התרופות השיגרתיות שלכם ובנוסף אליהן, הצטיידו גם בכדורים המונעים כאבי בטן, כאבי ראש וכדומה. הסיבה לכך היא מפני שאתם עלולים במהלך הטיול שלכם לחטוף כאבי בטן ואף שלשולים ועל כן חשוב שיהיה לכם כדור מתאים ומיידי להקל על המצב שאתם עשויים וכדי שתוכלו להמשיך לחוות מהנופים והאטרקציות שיש להודו להציע. 
     
  • תוקף דרכון - חשוב מאוד שלפני שאתם ביכלל מתאמים טיול להודו, שתבדקו את תוקף הדרכון שברשותכם. ממשלת הודו מציבה תנאי שאומר שכל מי שמגיע ממדינת ישראל עם דרכון ישראלי חייב להחזיק בתוקף של 6 חודשים ויותר ע"מ לאפשר לו להיכנס להודו.
     
  • מים - בעת שהייתכם בהודו, הקפידו לשתות מבקבוקי מים שזה עתה נפתחו על ידכם, הימנעו מלשתות מים ישירות מהברז.
     
  • מסעדות - העדיפו לאכול במסעדות עם תחלופת אנשים גבוהה. הסיבה לכך היא כי זה עשוי להעיד שמדובר על מזון שאוזל מהר ומתחדש מהר, בשונה ממסעדות בהן אין לקוחות והמזון עשוי להתיישן ולהקלקל מבלי שידאגו להחליפו (כדי לחסוך בכסף).
     
  • עדכנו בני משפחה - במידה ואתם מתכננים לצאת לטיול באזור מרוחק בהודו, דאגו לעדכן את המשפחה שלכם בכך וזאת כדי שחלילה בעת צרה, הם יוכלו לספק מידע על אזורי הביקור שלכם לשגרירות ישראל בהודו.
מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים! אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!

Neriya Yabkovitch Neriya Yabkovitch

אלופים! שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצוענים ואכפתים. תודה לכם, בטוחה שאבחר שוב!

Ido Davidov Ido Davidov

שירות יעיל ומקצועי מהרגע הראשון. השוואה נוחה בין המחירים וכמובן חסכון בכסף. מומלץ בחום!!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות