ביטוח נסיעות לדובאי

ערכו השוואת מחירים לביטוח נסיעות לדובאי וליעדים נוספים באיחוד האמירויות דרך גודיי.
 

להשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לדובאי (איחוד האמירויות) - החל מ-1.8$ ליום!

טסים לעיר התיירות המפוארת באיחוד האמירויות? איזה כייף לכם! כאן נסביר על ההרחבות הנפוצות במסגרת ביטוח נסיעות לדובאי, כיצד תוכלו להשוות בין חברות הביטוח בעצמכם באתר גודיי, כיצד נקבע מחיר הביטוח, נציג גם את האטרקציות המומלצות באזור וגם נענה לכם על השאלה האם בטוח לטוס לדובאי - קדימה התחלנו.

הרחבות נפוצות בביטוח נסיעות לדובאי

הרחבות הביטוח הנפוצות שאנשים בוחרים לבטח עצמם לפני טיסה לאיחוד האמירויות הן בן היתר: ביטוח ספורט אתגרי ע"מ שיוכלו לקחת חלק במגוון האטרקציות "המעיפות" שלדובאי יש להציע, ביטוח כבודה  גם הוא נחשב לנפוץ במיוחד ונוסף אליו גם ביטוח עבור נשים בהיריון וביטוח לנוטלי תרופות המתמודדים עם מחלות כרוניות.

  • ביטוח ספורט אתגרי - בדובאי ובאיחוד האמירויות תוכלו להנות משפע של אטרקציות הכוללות: טיולי ג'יפים במדבר, צניחה חופשית, באנג'י ואפילו להנות מסקי במתחם מקורה עצום. בחלק מהאטרקציות המהנות עולה הסיכוי להיחבל ועל כן, אנחנו בפורטל גודיי ממליצים לבטח את עצמכם בכיסוי לספורט אתגרי ע"מ להבטיח לכם טיפול רפואי בעת צרה (זכרו שבאיחוד האמירויות שירותי הבריאות נחשבים ליקרים מאוד).
     
  • ביטוח כבודה - ביטוח כבודה נחשב לנפוץ ביותר בקרב תיירים המגיעים לדובאי מישראל והעולם. הסיבה לכך היא שהם חוששים שמא המזוודה לא תגיע איתם וייאלצו לקנות במחירים יקרים מאוד ציוד בסיסי, דבר המאפיין את איחוד האמירויות ועל כן, נמליץ לכם להוסיף לביטוח נסיעות לדובאי גם כיסוי על כבודה, כך שבמידה והיא אינה נוחתת אתכם או לחילופין נאבדת במהלך הטיול שלכם, שתוכלו לקבל פיצוי כספי מתאים.
     
  • ביטוח נשים בהיריון - במידה ואת בהיריון, אין זה אומר שלא מגיע לך לכייף בדובאי כמו בן זוגך. רק זכרי להוסיף לפוליסת הביטוח שלך כיסוי בריאותי לנשים בהיריון וזאת ע"מ לאפשר לך בעת הצורך - לפנות לשירותי רפואה עבור נשים בהיריון באמירויות. 
     
  • כיסוי עבור נוטלי תרופות - במידה ואתם חולים במחלה כרונית וזקוקים לטיפול קבוע בתרופות, חשוב במיוחד שתבטחו את עצמכם בכיסוי רפואי מורחב על ביטוח הבריאות הבסיסי. זאת ע"מ לאפשר לכם להנות בדובאי, מבלי שתצטרכו להשקיע כסף רב מכיסכם במימון טיפול בעת חירום. זכרו ששירותי הרפואה המקומית באמירויות אינם זולים כלל. 


ביטוח נסיעות לדובאי

כיצד אוכל להשוות בין ביטוחי נסיעות לדובאי?

אנחנו בפורטל גודיי מאפשרים לכם, הגולשים, לערוך השוואה ביטוח נסיעות לחו"ל בהתאם לפרופיל האישי שלכם. כל שעליכם לעשות הוא למלא את פרטיכם המלאים: שם + שם משפחה, גיל, מצב רפואי, תאריכי טיסה לדובאי וגם תוכלו לבחור כיסויי ביטוח שאינם נכללים בביטוח נסיעות הבסיסי, כמו כיסוי על אובדן כבודה, כיסוי בריאותי מורחב, כיסוי על היריון וכד'. לאחר שתמלאו את כל הפרטים - תוכלו לקבל בחינם את כל ההצעות הרלוונטיות לביטוח נסיעות לדובאי בצורה מיידית ולבצע רכישה ישירות באתר.

כיצד נקבע מחיר של ביטוח נסיעות לדובאי?

מחירי ביטוח נסיעות לדובאי נקבעים על סמך הפרופיל הבריאותי שלכם, גילכם וגם תוספת של כיסויים מורחבים שבחרתם, שאינם נכללים בביטוח נסיעות לדובאי הנחשב לבסיסי.

  • גיל - ככל שגילו של המבוטח יהיה גבוה יותר, כך מחיר ביטוח הנסיעות הסופי יהיה גבוה יותר.
     
  • ביטוח מצב בריאותי - אם מדובר על אדם שלוקה במחלות כרוניות כמו - סרטן, אסתמה, סוכרת או שחווה החמרה רפואית שכללה אישפוזים בחצי שנה האחרונה - דהיינו שמחיר ביטוח נסיעות לדובאי יתייקר בהתאם.
     
  • הרחבות ביטוחיות - במידה ותבחרו להוסיף כיסויים שאינם נכללים במסגרת ביטוח נסיעות לדובאי הנחשב לבסיסי, כמו ביטוח כבודה, ביטוח על אובדן מחשב נייד וטלפון ואפילו כיסוי על ביטול טיסה שלא באשמתכם - יהיה עליכם להוסיף כסף לשווי הביטוח הבסיסי.

 

  • בעת לחיצה על כל אחת מן החברות, תעברו לעמוד מידע ורכישה מהירה.
  • המחיר המוצג מתייחס לחבילת הבסיס של חברות ביטוח הנסיעות.
  • המחיר המוצג הוא לקבוצת הגילאים הראשונה 0 עד 44 ובחלק מן החברות 0 עד 60.
     
  » למחירון ביטוח הנסיעות   » להשוואת מחירי ביטוח נסיעות  

מהם היעדים הנפוצים שניתן לבקר בהם בדובאי?

לאחר שתדאגו להשיג ביטוח נסיעות לדובאי, כדאי שתדעו שאלו כמה מן האטרקציות הנפוצות שכדאי לכם לבקר בהן במסגרת ביקורכם איחוד האמירויות:

  • הבורג' חליפה - מדובר על בניין גורד שחקים בגובה של 828 מטרים ובן 163 קומות. מדובר בבניין הגבוה ביותר שנבנה אי פעם (לצורך השוואה, המגדל העגול של עזריאלי בגובה 180 מטרים). מדובר בגורד שחקים שניתן לתצפת ממנו על כל דובאי ואם חששתם מאיך תגיעו לקומה האחרונה בו, תנו לנו להרגיע ולציין כי בבניין עצמו קיימות לא פחות מ - 57 מעליות, שכל אחת נעה בצורה מהירה של לא פחות מ - 20 מטרים לשנייה.
     
  • מפלי המים - בדובאי תוכלו להתרשם ממתחם עצום של מזרקות שנבנו על אגם מלאכותי, מדובר על שטח עצום של 12 דונמים, שבמקרה גם צמוד לגורד השחקים "הבורג' חליפה". כך שלאחר ביקורכם בבניין הגבוה בעולם, תוכלו לתצפת עליו מלמטה, תוך שאתם נהנים ממופע אור קולי שמתחם האגם המלאכותי מציע.
     
  • קניונים בדובאי - דובאי מציעה מגוון קניונים מפוארים, שבשונה מקניונים שאנחנו רגילים אליהם, אין מדובר כאן על מתחם חנויות ואזורי מזון מהיר בלבד, כל קניון בדובאי מכיל גם פאן חווייתי לתייר, הכולל מזרקות ראוותניות, מתחמי החלקה על הקרח, אקווריומים מאף מצפה תת ימי ואפילו מתחם סקי מקורה ואינספור בתי קולנוע מפוארים - אתם עוד פה?

האם בטוח לטוס לדובאי?

שאלה שעולה לישראלים רבים, על אף הסכם השלום שנחתם בין מדינת ישראל לאיחוד האמירויות - האם בטוח לטוס לדובאי? התשובה היא בהחלט כן. ב - 2019 דורגה דובאי במקום ה - 7 לעיר הבטוחה ביותר בגלובוס (סתם לידע כללי - אבו דאבי דורגה ראשונה). על כן, למי מכם שחושש אין לכך בסיס. בהמשך המאמר נסביר כמובן, ממה רצוי שתשמרו ע"מ לאפשר שהייה כמה שיותר מהנה ונעימה.

כללים חשובים לפני הטיסה לדובאי

עם כל השפע המגוון והחווייתי שיש לדובאי להציע לכם, חשוב לנו שלפני שאתם משווים מחירי ביטוח נסיעות לאיחוד האמירויות דרך פורטל גודיי, שתהיו מודעים למספר כללים חשובים ע"מ להבטיח לכם שהות כמה שיותר נעימה ומהנה.

  • יחסי אישה וגבר - חשוב שתדעו שבאיחוד האמירויות יש כמה כללים המתייחסים לנשים ביחסן לגברים, שהנפוץ בהם הוא - שאסור לאישה להרים את קולה על בן זוגה או לחילופין, על גבר זר ברחוב.
     
  • לבוש - חל איסור על הליכה בכפכפים הן עבור גברים והן עבור נשים בציבור אלא רק במתחמי בריכות וספא המיועדים לכך ובחדרי המלון. בנוסף, על נשים וגברים להגיע בלבוש מכבד שאינו כולל קרעים במכנס, חולצות בטן, מכנסיים קצרים או גופיות.
     
  • אלכוהול - שתיית אלכוהול אינה מותרת בציבור אלא במתחמי ברים וטרקלינים ובחדרכם במלון.
     
  • זוגות גאים - לצערנו הרב, בדובאי ובאיחוד האמירויות ביכלל, חל איסור מוחלט על זוגות גאים להראות חיבה בציבור, משמעות הדבר שמחוות כמו - נשיקות, הליכה בביגוד מוחצן, איפור ואף החזקת ידיים אינם מורשים. 
     
  • פוליטיקה - מומלץ מאוד להמנע משיחות הקשורות בפוליטיקה וכאלו המבקרות את משפחת המלוכה באמירויות. הדבר מתייחס גם כאשר אתם מדברים ביניכם ובטח ובטח - ביניכם למקומיים, שעשויים לפרש זאת כביזוי.
     
  • תרופות - איחוד האמירויות דוגל בחוקים והנחיות נוקשות מאוד כלפיי שימוש בסמים ואף אוסר על הכנסה של תרופות שחוקיות אצלנו וביתר העולם המערבי ועל כן, במידה ואתם נוטלים תרופות כדרך קבע, חשוב שתבדקו אם התרופות שלכם נכללות ברשימת התרופות האסורות כדי לשלול סיטואציה לא נעימה בה אינכם מורשים להיכנס למדינה או לחילופין, מקבלים עונש חמור.


ביקור במגדל הגבוה בעולם

איך להפעיל ביטוח נסיעות בדובאי?

דעו שע"מ להפעיל ביטוח נסיעות לדובאי ואיחוד האמירויות ביכלל, יהיה עליכם קודם לפנות לרשויות ורק לאחר מכן לחברת הביטוח דרכה בוטחתם כדי להזדכות בפיצוי כספי. נסביר מתחת:

  • הפעלת ביטוח כבודה - המזוודה לא נחתה איתכם בשדה של דובאי, יהיה עליכם לברר תחילה מול חברת התעופה שדרכה טסתם והם בשיתוף נמל התעופה של דובאי עשויים להנפיק לכם מסמך המעיד על אובדן הכבודה שלכם, אותו יהיה עליכם לשלוח לחברת הביטוח, לרוב דרך שירות ווטסאפ או מייל.
     
  • הפעלת ביטוח מחשב נייד וסלולר - במידה ובמהלך שהותכם בדובאי איבדתם את המחשב הנייד שהבאתם איתכם או לחילופין, את הטלפון שלכם, יהיה עליכם לפנות לתחנת המשטרה המקומית (ניתן להיעזר בקבלה במלון לניווט) ולהצהיר בפניהם שהטלפון שלכם אבד. מומלץ לבקש מהם להנפיק לכם מסמך בשפה האנגלית המכילה בתוכה חותמת רשמית. לאחר מכן יהיה עליכם לשלוח צילום של המסמך לחברת הביטוח דרך אמצעי התקשורת שהיא מציעה.
     
  • הפעלת ביטוח בריאות - במידה ונפצעתם חלילה או לחילופין, נאלצתם להתאשפז בבית חולים בעקבות החמרה רפואית במצבכם הבריאותי, יהיה עליכם להנפיק מסמך המעיד על אישפוז בבית החולים הרלוונטי ורצוי גם בצירוף של הטיפול הרפואי שהוצע לכם במסגרת זו ע"מ שלאחר שתשתחררו, תוכלו לקבל גם מימון לצורך רכישת ציוד רפואי. גם כאן יהיה עליכם לשלוח את המסמך או צילום שלו לחברת הביטוח בדרכי ההתקשרות שהיא מאפשרת.
     
סוג הכיסוי כיצד להפעיל אותו?
כיסוי כבודה להנפיק מסמך של חברת התעופה המעיד על אובדן כבודה
כיסוי אובדן מחשב נייד וסלולר לגשת למשטרה המקומית ולהנפיק מסמך המעיד על אובדן המחשב/ סלולר
כיסוי בריאותי (בסיסי או מורחב) להנפיק אישור על אישפוז/ אישור על קבלת טיפול רפואי במרפאה

מהו תוקף הדרכון שעליי להחזיק בו לפני טיסה לדובאי?

לפני שאתם ממהרים להתארגן לחופשה באמירויות ולעשות ביטוח נסיעות לדובאי, ודאו שהדרכון שלכם בתוקף של ששה חודשים לפחות ומעבר לתאריך הצפוי לביקור. לדוגמה: אם יש לכם דרכון שבתוקף של שבעה חודשים אך אתם מתכננים טיסה לאמירויות רק עוד חודשיים, מן הראוי שתקדימו את הטיסה או לחילופין, תדאגו להוציא דרכון זמני בצורה מזורזת, מידע נוסף תמצאו בעמוד בדיקת תוקף דרכון לפי מדינה.

מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Chen Parizer Zehavi Chen Parizer Zehavi

שירות מדהים!אנשים שבאמת אכפת להם! תודה רבה!

Moriel Cohen Moriel Cohen

אלופים! שירות מדהים שעלה על כל הציפיות

 

Omer Spektor Omer Spektor

שירות מקצועי, אדיב עם ליווי צמוד לאורך כל הדרך! ממליץ בחום!!!

Inbar Mark Inbar Mark

שירות אמין ומקצועי!! ממליצה בחום

Tamir Hakimi Tamir Hakimi

מאוד נוח, שירות אדיב ומסור

 

Omer Yemini Omer Yemini

שירות מקצועי ואישי לאורך כל הדרך! האתר נוח, קל להשוות בין החברות השונות ממליץ בחום!



ממליצים נוספים

חברות ביטוח נסיעות