ביטוח נסיעות לחו"ל לפי יעד

השתמשו בחיפוש או בחרו ביעד המתאים

טסים לחו"ל בקרוב? ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ללא ספק אחד מהדברים החשובים שעליכם לסגור לפני ההמראה. בעמוד זה תוכלו לקבל מידע על ביטוח נסיעות לפי יעד בעולם ולקבל דגשים מיוחדים בנוגע להרחבות והכיסויים המומלצים לפי מדינת היעד.

הזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל לכל יעד בעולם

דרך אתר גודיי, תוכלו להזמין ביטוח נסיעות לכל יעד בעולם וזה כלל לא משנה אם מדובר ביעד קרוב כמו איי יוון או אירופה או יעד רחוק יותר כמו ארה"ב, מדינות במרכז או דרום אמריקה, הודו, אוסטרליה ועוד. בעזרת האתר שלנו, תוכלו להשוות בין פוליסות הביטוח השונות ולרכוש לעצמכם את הפוליסה המתאימה ביותר. הפלטפורמה שלנו פשוטה ונוחה ומאפשרת לכם לקבל מידע על המחיר הטוב ביותר שמציעות חברות הביטוח השונות.
 

טיסות מסביב לעולם

האם הפוליסה של ביטוח לחו"ל משתנה לפי היעד?

אין מדינה שדומה למדינה אחרת. רמת הביטחון האישי משתנה וכך גם האטרקציות שתוכלו לעשות במהלך החופשה או הטיול שלכם במדינה זו. כך למשל, אם אתם מתכננים לטוס למדינה חורפית, ייתכן ותרצו לבצע הרחבות אשר מתאימות לחופשת סקי. אם אתם מתכננים להגיע לחופשה ביעד קייצי וחם, ייתכן שההרחבות הנדרשות הן הרחבות של ספורט אתגרי וכן הלאה. לכן, כדאי לבצע מחקר מקדים על היעד לפני הזמנת ביטוח הנסיעות וכך ניתן להגיע מוכנים יותר עם הצרכים שלכם והכיסויים שמומלץ לכלול בפוליסה.

האם יש הבדל במחיר הביטוח לפי היעד?

כן, אבל לרוב - לא. ישנם מדינות כמו ארה"ב אשר עלות ביטוח הנסיעות לחו"ל יקרה יותר וזה בגלל עלות הכיסוי הרפואי בסביבה וההסדרים שקיימים מול חברות ביטוח הנסיעות, לכן, אצל כל חברות הביטוח - ארה"ב בדרך כלל יהיה במחירון ביטוח נסיעות נפרד עם תמחור משלהם. בנוסף, ישנם מדינות בהם מתרחשת מלחמה או אירוע כלשהו שנקודתית תתכן תוספת למחיר ביקור ביעד, למעט מקרים ספציפים וארה"ב - כל מחירי הבסיס לביטוח נסיעות במדינות והיעדים השונים, הנם זהים. (כמובן, יש להתייחס למחיר ולמידע הסופי שמגיע מחברת הביטוח, בגלל שזהו מידע שעשוי להשתנות בכל עת).

משווים ביטוח נסיעות לפי יעד בעולם בקלות

בעמוד זה תוכלו למצוא מידע על ביטוחי נסיעות לחו"ל לפי מדינה ספציפית וההרחבות שמומלץ להוסיף לביטוח. לכל חברה יש את היתרונות שלה ובניגוד למה שאנו עשויים לחשוב, לא כל ביטוח נסיעות זהה לאחר. אנו ממליצים לבדוק את מחיר הביטוח אך גם לקבל מידע על פרמטרים נוספים כגון מוקד השירות ודרכי ההתקשרות, גובה הכיסוי להוצאות רפואיות, אפליקציות ייעודיות, אופן ומועד התשלום במידה והדבר נדרש וכדומה.

הזמנת ביטוח נסיעות לחו"ל לפי מדינה

בעזרת גודיי תוכלו לערוך השוואה בין ביטוחי נסיעות השונים, כאשר כולם מכוונים על פי מדינה אליהם אתם מתכננים לטייל. לצורך העניין - ביטוח נסיעות לארצות הברית יעלה במחיר X בחברת הביטוח פספורט קארד לעומת ביטוח נסיעות לארצות הברית שתעשו דרך הראל או כלל. נכון, לרוב מחירי היעדים יהיו על פי מחיר הבסיס למעט אמריקה ואזורים ספציפים בהם ישנה תוספת למחיר או תוספסת לפי הרחבות. את השוני במחירים, תוכלו לגלות דרך מערכת ביטוח לחו"ל השוואת המחירים שנמצאת בגודיי.

מעוניינים שנציג יחזור אליכם?
מלאו פרטים ונשוב אליכם במהירות:
או חייגו אלינו: 03-3034770

מה אומרים עלינו

Dvir Nagar Dvir Nagar

ממליץ מאוד! עזר לי להשוות מחירים בקלות ולחסוך כסף.

Revital Tzuberi Revital Tzuberi

האתר היה מאוד נוח לתפעול ..
ובזכות השוואת המחירים הצלחתי גם לחסוך כסף.. תודה אהבתי ממש.

Maya Shtern Gold Maya Shtern Gold

אהבתי ממש עושים את החיים קלים 

Noy Hezroni Malka Noy Hezroni Malka

אתר נוח וקל לשימוש... עזר לי מאוד! תודה

Lidor Levi Lidor Levi

ערכתי השוואה דרך האתר שאגב היה ממש נוח לשימוש וממש עזר לי , בזכותו הצלחתי לחסוך הרבה כסף !

 

 

Lior Rubin Lior Rubin

סוף סוף אתר נוח שאפשר לעשות בו השוואה לביטוח נסיעות. בדוק אני אשתמש בו שוב בטיסה הבאה שלי.

 

חברות ביטוח נסיעות